Pantene kampaní uvádí novou řadu s perlami

sobota, 9. března 2024, 22:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pantene představuje novou řadu Molecular Bond Repair s vyživujícími perlami Pro-V. Cílí s ní na ženy ve věku 18 až 59 let. 

Zdroj: Pantene / Procter & Gamble

Zdroj: Pantene / Procter & Gamble

Značka vlasové kosmetiky Pantene, jež patří do portfolia společnosti Procter & Gamble, přichází na trh s novou řadou Molecular Bond Repair s s vyživujícími perlami Pro-V. Novinku podpoří kampaň v televizi, na internetu a sociálních sítích – Facebooku, Instagramu, YouTube a TikToku. Cílit přitom bude na ženy ve věku 18 až 59 let. 

Řada obsahuje tři produkty – šampon, kondicionér a sérum. „Typickými vlastnostmi této řady jsou především rekonstrukce, ochrana a posílení struktury vlasů. Nová řada obnovuje a regeneruje vlasy na úplně nové úrovni,“ popisuje Jeni Thomas, hlavní vědkyně Pantene. 

-stk-