Pepco startuje jarní nabídkovou akci „Super Hit“

sobota, 2. března 2024, 12:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pepco zahájilo propagaci své pravidelné nabídky produktů za mimořádně nízké ceny. 

Zdroj: Pepco

Zdroj: Pepco

Společnost Pepco zahájila podporu své pravidelné akce „Super Hit“ nabízející vybrané produkty za velmi nízké ceny. Nabídka zahrnuje bytové doplňky nebo oblečení pro děti i dospělé.

Akcí Pepco reflektuje potřeby spotřebitelů, kteří v době vysoké inflace hledají levné výrobky pro každodenní život. „Když ceny na trhu rostou, my je zmrazujeme, a u některých výrobků jsme je dokonce snížili. Sledujeme situaci na trhu a reagujeme na potřeby našich spotřebitelů, kteří zejména nyní hledají dobrý poměr ceny a kvality. Chápeme, jak důležitá je v dnešní době cenová a finanční stabilita, a proto jsme začali propagovat naši jarní nabídku ‚Super hit’, aby co nejvíce lidí vědělo, že u Pepco vždy najdou oblečení a domácí potřeby za opravdu nízké ceny,“ říká Agnieszka Jaworska, obchodní ředitelka skupiny Pepco.

Propagační nabídka společnosti Pepco je výsledkem nejen analýzy potřeb spotřebitelů, ale také údajů a výsledků prodeje v roce 2023. Zaměřuje se na produkty, které se v posledních 12 měsících těšily velké oblibě. Patří mezi ně mimo jiné licencované kojenecké a dětské svršky, jejichž prodej v roce 2023 přesáhl 10 milionů kusů, nebo takové spodní prádlo, jako jsou dámské ponožky no-show, které v loňském roce rovněž vygenerovaly 10 milionů prodejů.

„V našich komunikačních aktivitách se vždy zaměřujeme na to, abychom spotřebitele oslovili informacemi o naší dostupné nabídce. Poprvé však neprezentujeme novou nebo limitovanou kolekci, sezónní nabídku, ale chlubíme se především tím, co lze koupit stále, a to za mimořádně nízké ceny. O ‚superhitech’ Pepco budeme hovořit několik následujících týdnů a v rámci nabídky dostanou spotřebitelé možnost zakoupit jednak výrobky pravidelně dostupné v našich prodejnách, ale také tzv. in-out řady zavedené pouze na krátkou dobu. Všechny však spojují extrémně nízké ceny,“ dodává Agnieszka Olejniczak, marketingová ředitelka společnosti Pepco.

Skupina Pepco Group byla založena v roce 2015 a tvoří ji maloobchodní řetězce Pepco, Dealz a Poundland, které spolupracují s globálním dodavatelem PGS. V současné době má skupina Pepco Group více než 4800 prodejen ve 21 zemích a zaměstnává přibližně 47 tisíc lidí. Samotné Pepcopřes 3600 prodejen v 19 zemích, kde zákazníci provedou v průměru více než 30 milionů transakcí měsíčně a vybírají si z přibližně 530 kategorií výrobků. Téměř 7 z 10 návštěv v obchodech Pepco končí nákupem.

-stk-