Raiffeisenbank uvádí novou sérii reklamních spotů

úterý, 5. března 2024, 10:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Raiffeisenbank rozvíjí koncept Samozřejmě, představuje nové televizní spoty. 

Jeden z klíčových vizuálů, které nově využívají symbolu žlutých šipek, zdroj: Raiffeisenbank.

Jeden z klíčových vizuálů, které nově využívají symbolu žlutých šipek, zdroj: Raiffeisenbank.

Raiffeisenbank pokračuje se zavedeným komunikačním konceptem „Samozřejmě“, uvádí nové spoty, kterých se v průběhu roku objeví napříč médii celkem sedm. Nová vlna komunikace odstartovala v únoru a opět sází na humor, hravost a emoce v mini příbězích z každodenního života.

„V dlouhodobé komunikaci sázíme na princip samozřejmosti služeb – věříme, že produkty i služby banky by klientům měly usnadňovat život. Proto i letos pokračujeme s rozvíjením konceptu Samozřejmě a v rámci něj přinášíme spoustu vychytávek a praktických funkcí naší mobilní aplikace. Ta umožňuje klientům jednoduchou a přehlednou správu účtů a nabízí funkce, díky kterým mohou snadno spravovat své finance z pohodlí domova nebo jakéhokoliv místa, kde se právě nacházejí,“ říká Michaela Kuželová, Head of Marketing Communication, Raiffeisenbank.

Kromě televize je kampaň k vidění v digitálním prostoru, na sociálních sítích, venkovních plochách a v pobočkové síti

Natáčení na osmi lokalitách trvalo čtyři dny a zúčastnilo se ho celkem dvanáct herců v hlavních rolích a dva zvířecí mazlíčci. Jednotlivé spoty podpoří dotační poradenství Raiffeisen Stavební spořitelny, produkt Rekopůjčka, další na Minutovou půjčku, investiční aplikaci či různé užitečné funkce, jako je např. bankovní identita, rychlá platba na telefonní číslo či možnost v aplikaci zablokovat platby kartou u vybraných online prodejců. Poslední tři zmíněné byly nasazeny do televize v únoru, postupně je během února a března doplňují další dva spoty věnované investování v aplikaci a Rekopůjčce na solární panely. Zbývající spoty budou do vysílání zařazeny v průběhu letošního roku. 

Podobně jako loni, i letos je klíčovým prvkem humor. Děj spotů ukazuje odlehčené, zábavné situace z běžného života, které mají jedno společné: hrdinové v nich ocení rychlý a nekomplikovaný online přístup k bankovním službám. „Nechtěli jsme se divákovi podbízet třeskutým humorem, nepotřebujeme, aby se popadal za břicho. Úplně stačí, když se pousměje při pozorování situace, kterou dobře zná z každodenního života a která se přímo týká užívání služeb Raiffeisenbank,“ říká Richard Kolbe z agentury Ogilvy, jež je pod kampaní podepsána. Produkci zajistila společnost Creative Embassy, režie se ujalo duo MugshotsJindřich Malík a Tomáš Brožek.

Během natáčení vznikly i fotografie pro klíčové vizuály, jejichž autorem je Matúš Tóth. Novým prvkem v komunikaci jsou žluté šipky, které graficky akcentují získaný benefit pro klienty. Kromě televizních spotů byly pro online kampaň vyrobeny také bumpery na video platformy a sada display bannerů. Nové plakáty a vizuály se objeví i na pobočkách a venkovních plochách.

-stk-