Ředitelkou komunikace Czechoslovak Group je Kateřina Petko

úterý, 12. března 2024, 09:35 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Ředitelkou korporátní komunikace a marketingu skupiny Czechoslovak Group se stala Kateřina Petko.

Kateřina Petko, zdroj: CSG

Kateřina Petko, zdroj: CSG

Průmyslově-technologická skupina Czechoslovak Group (CSG), vlastněná českým podnikatelem Michalem Strnadem, jmenovala do pozice ředitelky korporátní komunikace a marketingu skupiny Kateřinu Petko.

Kateřina Petko v oblasti korporátní a marketingové komunikace působí více než patnáct let. Jejím posledním působištěm před příchodem do CSG byla společnost BNP Paribas Cardif, kde působila na pozici ředitelky pro digitální inovace a marketingovou komunikaci pro region střední a východní Evropy a vykonávala funkci tiskové mluvčí.

„Do CSG přichází Kateřina Petko v situaci, kdy po významných zahraničních akvizicích procházíme procesem internacionalizace a měníme se v globální skupinu, která provozuje výrobní podniky v osmi zemích na třech kontinentech. Věřím proto, že u nás Kateřina využije své bohaté zkušenosti s prací v mezinárodních týmech a jsem přesvědčen, že její erudice a zkušenosti budou pro naši skupinu přínosem,“ říká David Chour, výkonný ředitel CSG, který v minulých měsících korporátní komunikaci skupiny dočasně řídil.

Před nástupem do BNP Paribas Cardif řídila Petko marketingovou komunikaci Equa bank. Pracovní zkušenosti získávala například ve společnosti ENI, kde pracovala jako ředitelka marketingu pro český a slovenský trh, zastávala též pozici ředitelky marketingu pro region střední Evropy ve společnosti Kingspan Insulation a vedla marketingovou divizi v Expobank

V CSG bude Kateřina Petko zastřešovat a koordinovat veškeré komunikační a marketingové aktivity skupiny, která působí kromě Česka a Slovenska také v Itálii, Španělsku, Srbsku, Velké Británii, Spojených státech amerických a Indii. Součástí skupiny jsou například česká automobilka Tatra Trucks, světový výrobce malorážové munice Fiocchi nebo český výrobce radarů Eldis. V roce 2022 dosáhly konsolidované tržby skupiny hodnoty 25 mld. Kč.

-mav-