Sport Alive se uskuteční 10. října, zná první řečníky

úterý, 26. března 2024, 11:50 Aktuality, Marketing MediaGuru

Pořadatelé sportovně-byznysové konference Sport Alive oznámili datum konání letošního ročníku a také jména prvních řečníků.

Zdroj: Sport Allive

Zdroj: Sport Allive

Letošní sportovně-byznysová konference Sport Alive se uskuteční ve čtvrtek 10. října opět v O2 universum.

„Náš základní slib se nemění. Chceme opět inspirovat a propojovat český i slovenský sport. Chceme přinést taková témata, která pomohou našim sportovním organizacím lépe rozumět komerčním penězům a naopak komerčním penězům pochopit příležitosti ve sportu. V letošním roce určitě přineseme trochu více praktických case studies a dokonce plánujeme otevřít už čtvrtou místnost, která bude sloužit pro workshopy v menších skupinách,“ říká za organizátory zakladatel konference Tomáš Janča.

Tematické pilíře budou podobné jako vloni. Kromě tradičních témat jako financování sportu, aktivace komerčních peněz ve sportu a rozvoj grassroots sportu budou opět akcentována témata ženského sportu, technologií ve sportu a inovací sportovního produktu.

V programu vystoupí celkem přes 40 lidí z Česka i ze zahraničí. Většinu spíkrů a konkrétních témat jejich vystoupení a diskuzí organizátoři představí v květnu, ale mezi prvními potvrzenými vystupujícími letošní konference jsou např.:

  • Kamil Novák - generální sekretář FIBA, jeden z nejvýše postavených Čechů ve světovém sportu.
  • Kamil Veselý - marketingový ředitel AC Sparta Praha, která už rok v kuse vyprodává své domácí zápasy zejména díky kvalitnímu datovému marketingu.
  • Jakub Splavec - ředitel úseku strategické komunikace SK Slavia Praha, která má nejvyšší návštěvy v českém klubovém sportu.
  • Ignas Vyšniauskas - šéf marketingu a komunikace basketbalového klubu Žalgiris Kaunas, který patří k evropské špičce v klubovém marketingu a dlouhodobě vyprodává svou domácí arénu.
  • Zbyněk Sýkora - předseda Českého paralympijského výboru, který stojí v čele významných změn v českém parasportu.
  • David Frič – Senior Business Development Manager v mediální agentuře PHD, který pomáhá měřit a prodávat mediální aktiva několika významným českým sportovním značkám.

Generálním partnerem konference je už třetím Livesport. „U konference Sport Alive jsme třetím rokem proto, že považujeme za smysluplné propojovat klíčové subjekty českého sportu. A osobně jsem rád, že celou akcí žijí i lidé v Livesportu – konference se každoročně účastní desítky našich zaměstnanců,“ říká Jan Hortík, marketingový ředitel společnosti Livesport.

Součástí projektu Sport Alive jsou oborové ceny Sport Alive Awards by Tipsport. Ve třetím ročníku se budou vyhlašovat ceny poprvé v sedmi kategoriích – kategorie pro projekty s nízkým rozpočtem byla rozdělena pro velké a malé organizace. Projekty bude možné přihlašovat od druhé poloviny června do konce srpna.
Samotný prodej vstupenek na konferenci bude spuštěn v půli května.

Vstupenky si bude možno koupit prostřednictvím webu. Stejně jako vloni chystají pořadatelé přednostní prodej pro účastníky předešlých ročníků konference.