Svou největší kampaň cílí CzechTourism na bonitní turisty

středa, 6. března 2024, 10:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Cestovní ruch se dostává v Česku na předcovidová data, CzechTourism chystá kampaň na bonitní klientelu. 

Zdroj: CzechTourism

Zdroj: CzechTourism

Cestovní ruch nabírá na síle a dostává se na data před pandemií. Podporují to i marketingové aktivity České centrály cestovního ruchu – CzechTourism, která chystá kampaň, jejímž cílem je do země přilákat zejména bonitní klientelu

Podle údajů ČSÚ dosáhl v roce 2022 objem výdajů za cestovní ruch 285,9 mld. korun a meziročně vzrostl o 84,3 % (před pandemií to bylo 308,2 mld. korun). Na celkové spotřebě vnitřního cestovního ruchu se 49 % podíleli cestovatelé ze zahraničí, kteří v Česku utratili 139,5 mld. korun. Zbývajících 51 % pak tvořili návštěvníci z tuzemska se 146,4 mld. korun. Ve spotřebním koši cestovního ruchu převládaly v roce 2022 výdaje na zboží, včetně pohonných hmot, a dále za služby osobní dopravy, stravování a ubytování. V průměru u nás strávili zahraniční cestovatelé 4,21 dne, domácí hosté se ubytovávali na 4,66 dne.

„Přestože jde o data z roku 2022, můžeme z nich vyčíst, že oblast cestovního ruchu opravdu nabírá na síle a po covidovém útlumu opět roste. Ostatně to potvrzují i počty turistů z loňského roku, kteří se ubytovali v hromadných ubytovacích zařízeních v Česku. Nejčastěji mezi nimi byli občané Německa, Slovenska, Polska, USA a Velké Británie. Nejen na ně, ale i na další trhy vybírané exaktní metodou dle jejich bonity, zaměříme naši letošní největší kampaň. Jejím prostřednictvím chceme vzbudit zájem o nové segmenty a produkty a přilákat k nám ještě více cizinců,“ uvádí ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller. 

Od letošního roku bude CzechTourism pracovat s novým komunikačním konceptem „Unexpected Wellbeing“, jenž vychází z myšlenky, že Česko jsou de facto jedny velké lázně. Hlavním komunikačním tématem bude po následující dva roky aktivní turismus

CzechTourism uvádí nový koncept „Unexpected Wellbeing“

úterý 6. února 2024

-stk-