T-Mobile představuje nový směr marketingové komunikace

úterý, 26. března 2024, 15:30 Reklama, Marketing MediaGuru

T-Mobile chce v nové marketingové strategii, aby se jeho zákazníci cítili #MeziSvými. 

Zdroj: T-Mobile

Zdroj: T-Mobile

T-Mobile představuje nový rámec své marketingové strategie, který staví především na chvílích strávených ve společnosti nejbližších. Nový přístup marketingové komunikace se opírá o interní i zákaznické průzkumy a nejzásadnější charakteristiky, postoje a pocity Čechů napříč generacemi za poslední léta. Komunikaci zahájí spot na sociálních sítích a online kanálech s doprovodným hashtagem #MeziSvými. Na něj pak 8. dubna naváže první ze série klasických marketingových kampaní. 

Nová marketingová strategie se zaměří na blízké vztahy mezi lidmi – rodiny, přátele i komunity zastřešující populární koníčky typu sport, příroda, turismus, hudba nebo lokální fenomén chataření a další. Právě v těchto mikrosvětech jsou Češi nejspokojenější, cítí se bezpečně, milovaně, mají pocit důvěry, sounáležitosti a jsou rádi, že jim někdo naslouchá. Spolu s tím jsou však spojené i odvrácené stránky – např. obavy z izolace či strach z rozpadu rodiny nebo z toho, že někdo bude žít sám – tak jak je tomu u 4 z 10 českých domácností.  

„Češi mají rádi svůj klid a soukromí, ale zároveň umí být skvělým sousedem, který pomůže, když je potřeba. A právě takoví chceme být i my – spolehlivý partner ve společnosti, soused, který je nablízku, když to potřebujete, a zároveň vám umožní být tam, kde je vám nejlíp,“ komentuje novou strategii Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky společnosti T-Mobile. 

Mobilní operátor se bude se svou novou strategií soustředit na vylepšování zákaznické zkušenosti a dostupnost datových služeb. „V rámci našich aktivit i služeb chceme umožnit lidem, aby mohli být tím, kým chtějí, a zároveň chceme podat pomocnou ruku, aby vždy cítili, že jsou součástí komunity, aby mohli být #MeziSvými,“ dodává Bellassai

-stk-