Hellmann’s je partnerem UEFA Euro, spustí kampaň

sobota, 13. dubna 2024, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hellmann’s se stává novým oficiálním partnerem grilování UEFA Euro 2024. 

Petr Čech je jedním z fotbalistů, které se s fotbalovou kampaní Hellmann's spojují, zdroj: Hellmann's / Unilever.

Petr Čech je jedním z fotbalistů, které se s fotbalovou kampaní Hellmann's spojují, zdroj: Hellmann's / Unilever.

Značka Hellmann’s se stává oficiálním partnerem grilování letošního fotbalového Eura. Během šampionátu spustí kampaň „Zaskóruj u grilu“, jež má propojit vášeň k fotbalu s láskou k jídlu. Iniciativu podporují i fotbalové hvězdy jako Jack Grealish, Joshua Kimmich, Federico Chiesa, David Villa a Petr Čech. Na Slovensku se značka spojila s bývalým kapitánem slovenské fotbalové reprezentace Martinem Šrktelem. 

V rámci spolupráce budou během šampionátu v občerstvovacích zónách na stadionech k dispozici omáčky a koření z portfolia Unilever, do nějž značka Hellmann’s spadá. „Gastronomické zážitky stejně jako fotbal spojují lidi po celém světě a jsme rádi, že k tomu můžeme přispět,“ říká Michaela Franeková, ředitelka potravin pro střední a východní Evropu a celoevropská prezidentka pro kategorii dresinků. 

Kampaň „Zaskóruj u grilu“ se během Euro objeví v televizi, outdooru, na sociálních sítích a v místě prodeje. Připravené je také losování o ceny, kterými jsou dres Petra Čecha, gril, grilovací náčiní a 100 kusů vstupenek na fotbalové utkání včetně finále, které se odehraje 14. července na Olympijském stadionu v Berlíně.

-stk-