Média a výzkum v Pickerly povede Lucie Mifková

úterý, 16. dubna 2024, 10:00 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Pozici Head of Media v agentuře Pickerly nově zastává Lucie Mifková.

Lucie Mifková, zdroj: Pickerly

Lucie Mifková, zdroj: Pickerly

Do týmu marketingové agentury Pickerly přichází Lucie Mifková, která bude mít na starosti média a výzkum.

Kromě vedení a rozvoje mediálního týmu – se záběrem v oblasti auditů kampaní a jejich řízení v platformách Google Ads, Seznam Sklik, DV360, Meta Ads Manager (pro Facebook a Instagram), X (Twitter) TikTok, LinkedIn, nebo Reddit Ads – bude Mifková zodpovídat za návrh strategií a řízení projektů vybraných klientů. 

Před nástupem do Pickerly působila Lucie Mifková více než šest let ve skupině Proficio, kde jako Digital Advertising Director vedla třicetičlenný tým specialistů. Zkušenosti má z vertikály, jako je pojišťovnictví, stavebnictví, beauty, potravinářství či entertainment.

„Vždy pro mě byl nejdůležitější tým lidí, se kterými pracuji. V Pickerly jsem našla to, co jsem v současné životní etapě hledala,“ říká Lucie Mifková

Mezi klienty Pickerly patří značky krmiva Brit a Carnilove, Billa, potravinářská značka Franz Josef Kaiser, poradenská společnost Ernst & Young nebo slovenský start-up Holokolo. 

-stk-