Pepsi po 14 letech mění design, změna se dotkne i Česka

pondělí, 8. dubna 2024, 14:25 Marketing ČTK

Inspiraci k úpravě loga dali značce její spotřebitelé. Nápoj Pepsi Max se zároveň mění na Pepsi Zero Sugar.

Zdroj: Pepsi

Zdroj: Pepsi

Celosvětová značka nápojů Pepsi po 14 letech mění design. Týká se to i nápojů, které v Česku vyrábí Mattoni 1873 v pražském Hloubětíně a v Kyselce u Karlových Varů. Změní se například logo. Změnu loga doprovodí i marketingová kampaň, viditelná by měla být například v pražském metru. Změnu představila značka už loni, postupně ji uvádí v jednotlivých zemích. 

„Proces redesignu Pepsi začal zadáním, aby spotřebitelé nakreslili z paměti její logo. Velká část zúčastněných přitom umístila nápis Pepsi doprostřed glóbu a tím poukázala na silný kapitál, který značka vybudovala v průběhu minulého století," uvedl Michal Šlechta, ředitel marketingu Mattoni 1873, která je výhradním výrobcem a distributorem PepsiCo v ČR. Nové logo dostalo také nový typ písma. Rebranding přináší i nové pojmenování nápoje Pepsi Max na Pepsi Zero Sugar, což podle firmy lépe odráží charakter nápoje.

Zdroj: Pepsi

Zdroj: Pepsi

Pepsi se v České republice vyrábí pod společností Mattoni 1873 od roku 2018. Hlavní závod vyrábějící Pepsi a další nápoje z portfolia PepsiCo se od roku 1994 nachází v Kolbenově ulici v Praze-Hloubětíně, a od podzimu 2022 se tyto nápoje vyrábějí také v Kyselce u Karlových Varů, kde Mattoni 1873 spustila plechovkovou linku, která dokáže stočit nápoje do více než deseti druhů balení. V Česku se ročně vyrobí skoro 300 milionů balení nápoje Pepsi, které putují do českých obchodů, ale také zásobují slovenský a maďarský trh.

Pepsi mění po čtrnácti letech své logo

čtvrtek 30. března 2023

-čtk-, -mav-