Answear mění positioning na trhu, spouští kampaň

úterý, 7. května 2024, 10:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Answear se ve svém novém positioningu zaměří na prémiové značky, představí se se sloganem: „Zahalte svůj život do vzácných věcí.“ 

Z nové kampaně „Zahalte svůj život do vzácných věcí“ e-shopu Answear, zdroj: Answear

Z nové kampaně „Zahalte svůj život do vzácných věcí“ e-shopu Answear, zdroj: Answear

Módní e-shop Answear mění svůj positioning, nově se chce zaměřit na prodej produktů od vybraných prémiových značek. Změnu bude komunikovat kampaní se sloganem: „Zahalte svůj život do vzácných věcí.“

Kampaň, jejíž strategii a koncept připravila agentura Saatchi & Saatchi, poběží na všech 12 trzích, kde e-shop působí. V České republice bude nasazena v televizi na TV Nova, na Slovensku na TV Markíza od 6. května do 16. června. Doplněna bude o digitální aktivity a outdoor.

„Móda je jistou formou osobního manifestu, který odráží naše hodnoty, smysl pro humor i vztah k sobě samým. Je to prostředek, kterým vyjadřujeme, kým jsme nebo jak se sami formujeme. Proto chceme našim zákazníkům dopřát obklopit se vzácnými kousky v šatníku, které je budou doprovázet, ať už na půlmaratonu v Praze, nebo na romantické večeři při západu slunce v Barceloně. A kromě toho, že se jim budou líbit, si s nimi spojí i nevšední zážitky,“ říká o nové kampani country manažerka pro Česko a Slovensko Nicole Groesslová.

Reklamní spot a fotografie vytvořila v Lisabonu Stella Consonni, která má za sebou kampaně pro značky jako Gucci, Burberry a Vogue. Tváří kampaně se stala brazilská herečka a modelka Fatima Brunengo. Spoty natočila produkční společnost Papaya Films Lisboa. Postprodukci zajišťovala společnost Platige Image za podpory zvukového studia Soundly.

Answear do své nabídky nově zařazuje sortiment od značek, mezi které patří Victoria Beckham, Polo Ralph Lauren, Boss, Calvin Klein, Liu Jo, Pinko, Michael Kors, Tory Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans nebo Furla. V květnu otevře ve Varšavě svůj první concept store v továrně Norblin, kde bude kombinovat svět prémiových značek se zábavou, uměním, designem a technologiemi.

-stk-