
Studio tematické televize O2 TV Sport. Foto: O2 Czech Republic
Studio tematické televize O2 TV Sport. Foto: O2 Czech Republic
Český fotbalový pohár, MOL Cup, bude vysílat O2 TV. O2 již má práva na vysílání všech zápasů nejvyšší tuzemské fotbalové soutěže, která se od této sezony jmenuje Chance Liga. MOL Cup dosud vysílala Česká televize.
„Rozhodli jsme se investovat do dalšího atraktivního fotbalového obsahu, který ideálně doplní naši unikátní sportovní nabídku," uvedla Anna Lenerová, šéfka obsahu společnosti O2.
Do poháru MOL Cup se každou sezonu zapojí téměř 150 klubů z celé republiky.
Vítěz poháru MOL Cup v sezoně 2024/2025 se kvalifikuje do 4. předkola Evropské ligy a zajistí si minimálně účast v hlavní fázi Konferenční ligy.
„Chceme zvýšit atraktivitu domácího poháru a nabídnout divákům zcela nové příběhy. Zaměříme se na kluby z nižších soutěží, které nemají v televizním prostředí tolik prostoru,“ sdělil Marek Kindernay, výkonný ředitel stanice O2 TV Sport.
O2 TV také nabízí letní kampaň s akční nabídkou tarifu O2 TV Stříbrná a jeho předplacené varianty Sport Max, která zahrnuje sportovní obsah a při aktivaci do konce srpna umožňuje ušetřit až 1200 Kč za celou sezonu.
-lukpol-
Pravidelné seriály na komerčních televizních stanicích ve čtvrtek ustoupí hokejovému zápasu Čechů proti Švédsku.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let se stal pořad Superlov. Odpoledne a podvečer patřilo s 1,1 mil. diváků hokejovému zápasu Česko - Kazachstán, který se stal zároveň pořadem celého dne.
Mediální skupina Londa se dohodla s Českými Radiokomunikacemi na vstup svých stanic do celoplošného digitálního vysílání DAB+. Distribuci zahájí ve středu 23. dubna v 10 hodin.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
Dvou drobných změn si mohli zákazníci služby Magenta TV od T-Mobilu všimnout v uplynulých dnech. Obě novinky se týkají umisťování titulů do videotéky.
Televize Prima nechce riskovat střet s hokejovým zápasem Čechů na mistrovství světa.
Také čtvrteční večerní hokejový zápas české reprezentace s výběrem Maďarska ovládl televizní obrazovky. Sledovalo ho přes 1,4 mil. diváků (15+) při podílu 45 %. Komerční televize v očekávání tohoto výsledku nenasadily své seriály Kamarádi a Jedna rodina.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a celého dne byl opět další díl seriálu Vraždy v kraji s 1,1 mil. diváků starších 15 let. Následovala komedie Když lumpa trápí pumpa, která dosáhla o pár tisícovek lepšího výsledku v 15-54.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Televizní kanál OK TV se odmlčel, přerušení vysílání vysvětluje technickými důvody.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se stal seriál Případy 1. oddělení, kterému se podařilo i v divácké skupině 15+ těsně přeskočit dosud vedoucí seriál Specialisté. Nejsledovanějším pořadem celého dne bylo hokejové utkání Německo - Česko s 1,5 mil. diváků.
Seriál Kamarádi dosáhl nejvyšší sledovanosti v úterý po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Nejsledovanějším pořadem dne se stal hokejový zápas Čechů s Američany.
Tuzemské televizní stanice mění svůj plánovaný program, na následující dny zařazují pořady s Jiřím Bartoškou.