
Do příchodu vánočních svátků zbývá prakticky měsíc. Foto: Unsplash
Do příchodu vánočních svátků zbývá prakticky měsíc. Foto: Unsplash
Sváteční atmosféra dorazila na televizní obrazovky s tradičním hudebním kanálem Stingray Greatest Holiday Hits. Zájemci ho najdou opět zdarma na modelu FAST TV jako součást aplikace Rakuten TV, případně přímo na jejím webu. Tato stanice přináší divákům výběr největších svátečních hitů a klasických melodií, které umocní vánoční náladu a nabídnou posluchačům hudební nostalgii i moderní pojetí.
Kanál je zaměřený na spektrum vánočních skladeb od známých klasik až po současné hity, které zůstávají oblíbené po celém světě. Playlist je koncipován tak, aby přinášel hudbu z různých žánrů, čímž se snaží oslovit co nejširší publikum a nabídnout bohatou paletu vánoční hudby.
Tento nový kanál si klade za cíl vytvořit sváteční atmosféru. Přináší melodie, které doprovázejí Vánoce už po generace, ale i nové skladby. Ukončení vysílání se dá očekávat se závěrem roku, kdy se stanice vrátí v podobě tradičních Greatest Hits.
-lukpol-
Všechnopárty zaznamenala v pátek po 20:00 nejvyšší sledovanost ze všech vysílaných pořadů v tomto čase ve skupině 15+. Následoval seriál Četníci z Luhačovic. V 15-54 sledovalo nejvíce diváků snímek Probudím se včera.
Popularita umělé inteligence v České republice roste. Dnes ji využívá už 60 % populace.
Pravidelné seriály na komerčních televizních stanicích ve čtvrtek ustoupí hokejovému zápasu Čechů proti Švédsku.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let se stal pořad Superlov. Odpoledne a podvečer patřilo s 1,1 mil. diváků hokejovému zápasu Česko - Kazachstán, který se stal zároveň pořadem celého dne.
Mediální skupina Londa se dohodla s Českými Radiokomunikacemi na vstup svých stanic do celoplošného digitálního vysílání DAB+. Distribuci zahájí ve středu 23. dubna v 10 hodin.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
Dvou drobných změn si mohli zákazníci služby Magenta TV od T-Mobilu všimnout v uplynulých dnech. Obě novinky se týkají umisťování titulů do videotéky.
Televize Prima nechce riskovat střet s hokejovým zápasem Čechů na mistrovství světa.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a celého dne byl opět další díl seriálu Vraždy v kraji s 1,1 mil. diváků starších 15 let. Následovala komedie Když lumpa trápí pumpa, která dosáhla o pár tisícovek lepšího výsledku v 15-54.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Televizní kanál OK TV se odmlčel, přerušení vysílání vysvětluje technickými důvody.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se stal seriál Případy 1. oddělení, kterému se podařilo i v divácké skupině 15+ těsně přeskočit dosud vedoucí seriál Specialisté. Nejsledovanějším pořadem celého dne bylo hokejové utkání Německo - Česko s 1,5 mil. diváků.
Seriál Kamarádi dosáhl nejvyšší sledovanosti v úterý po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Nejsledovanějším pořadem dne se stal hokejový zápas Čechů s Američany.
Čtvrtfinálový zápas na hokejovém mistrovství mezi Českem a Švédskem sledovalo 1,66 mil. diváků starších 15 let. Byl to jednoznačně nejlepší výsledek celého dne. Zároveň šlo o nejsledovanější přímý přenos z letošního MS.
Tuzemské televizní stanice mění svůj plánovaný program, na následující dny zařazují pořady s Jiřím Bartoškou.