ČPP oslaví třicetileté výročí kampaní s Patem a Matem

pátek, 16. května 2025, 10:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká podnikatelská pojišťovna spouští u příležitosti 30 let na trhu brandovou kampaň. 

Jeden z klíčových vizuálů výroční kampaně ČPP, zdroj: ČPP

Jeden z klíčových vizuálů výroční kampaně ČPP, zdroj: ČPP

Česká podnikatelská pojišťovna (dále „ČPP“) startuje nyní první část brandové kampaně, s níž slaví 30 let na trhu. Se sloganem „A je to 30 let!“ opět využívá postavičky Pat a Mat

„Pat a Mat jsou součástí našich reklam již od roku 2009. Nově jsme však propojili vtipné scénky Pata a Mata s historickou linkou a výročím ČPP.  Celý příběh začíná situací, kdy si naši maskoti chtějí v obýváku promítnout film 30 let s ČPP, který obsahuje humorné scénky ze života s tematikou autopojištění, pojištění domácnosti a životního pojištění. Vše je doplněné vtipným voiceoverem. V reklamě si hrajeme se slovní hříčkou pojištění/jištění,“ představuje koncept Jolana Kolaříková, marketingová ředitelka ČPP. 

V rámci kampaně ČPP představila také výroční logo, které využívá vizuální prvky grafické identity ČPP a hraje si se zapojením třicítky a maskotů. První vlna kampaně potrvá do června, druhá vlna začne od druhé poloviny srpna do konce října. 

Kampaň bude využívat také několik klíčových vizuálů. „Máme připraven jeden brandový klíčový vizuál a tři produktově zaměřené. Vizuály jsou postaveny na minimalismu a slovních hříčkách, kde se propojuje humor s nadsázkou. Na rozdíl od minulých let, kdy jsme kampaně měli zaměřeny pouze produktově, letos se bude jednat o vyzdvihnutí brandu. Klientům potvrzujeme, že přesto, že se může v životě stát opravdu cokoliv, ČPP je tady vždy pro své klienty ve složitých životních situacích. Potenciálním klientům pak chceme ukázat, že jsme spolehlivým partnerem, který má v Česku tradici a dobré jméno,“ upřesňuje Kolaříková.

V celorepublikové kampani využije ČPP televizi, rádio, tisk, outdoor, internet a sociální sítě. Reklamní spoty byly vytvořeny technologií stop-motion animace, která spočívá ve fotografování fyzických modelů postav a objektů v malých krocích. Mezi jednotlivými snímky se tyto modely mírně upravují, aby vytvořily dojem pohybu. 

Na kampani se kreativně podílely agentury Corporate Publishing, Espresoo a Loosers. Natáčení spotu zajistila společnost PatMat. Nákup TV a online médií zprostředkovala agentura PHD, podporu na sociálních sítích pak zastřešuje agentura Socialsharks.

-stk-