Pivo Proud dosahuje v kampani „stavu beztíže"

pondělí, 5. května 2025, 11:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže. 

Zdroj: Pivovar Proud

Zdroj: Pivovar Proud

Značka Proud z portfolia Plzeňského Prazdroje startuje novou spotřebitelskou soutěž s názvem Zero Gravity, v níž mohou spotřebitelé vyhrát let ve stavu beztíže a stovky dalších cen. Cílem je podpořit vnímání piva Proud jako lehkého a osvěžujícího nápoje. 

Do soutěže se mohou zákazníci zapojit sbíráním kódů z lahví a plechovek Proud a jejich registrací na webových stránkách značky. „Spotřebitelská soutěž Zero Gravity neslouží jen pro jednorázové navýšení prodejů, ale díky modernímu kreativnímu konceptu zapadajícímu do strategie etablování značky na trhu zároveň buduje jeden z klíčových assetů – lehkou osvěžující chuť piva, která Proud v očích spotřebitelů odlišuje od ostatních piv,” říká Jan Ullmann, Brand Manager značky Proud.

Kreativní koncept kampaně staví na dramatizaci klíčového benefitu piva Proud – jeho lehkosti. Hlavním motivem spotu je let ve stavu beztíže.„Proud je značka, která ,obrací proud’, a tak jsme i my šli proti proudu a na zadání na POS materiály přinesli netradiční spotřebitelskou aktivaci. Brand tým Proudu v ní stejně jako my viděl potenciál, protože nejen že pracuje s unikátní výhrou, ale zároveň přímo buduje hlavní propozici značky,” přibližuje Marek Farkaš, kreativní ředitel agentury VCCP, jež je pod kampaní podepsána. 

Ještě před samotným startem soutěže odstartovala značka online aktivaci připravenou agenturou Story TLRS. Na sociálních sítích značky se objevila pětice influencerů, kteří mezi sebou soutěží o vlastní možnost zažít let ve stavu beztíže. Tato aktivace pracuje s hlavním motivem kampaně a hravou formou zapojuje cílovou skupinu ještě před startem hlavního soutěžního období.

Hlavní fáze kampaně začala 1. května televizním spotem a pokračuje digitálními formáty a outdoorovou reklamou, které poběží až do konce června. Režie spotu se ujal Luboš Rezler pod produkcí Boogiefilms, fotografie ke kampani vznikly pod vedením Pavla Hejného a Girl&Bear, produkční divize VCCP.

-stk-