Revolut si na PR v Česku a na Slovensku vybírá Antenna Group

středa, 21. května 2025, 10:55 Aktuality, PR MediaGuru

Globální fintech Revolut navazuje spolupráci s Antenna Group, ta zajistí jeho PR aktivity v České republice a na Slovensku.  

Zdroj: Revolut

Zdroj: Revolut

Revolut, globální fintech s více než 55 miliony uživatelů po celém světě, si ke spolupráci na poli PR komunikace na českém a slovenském trhu vybírá komunikační skupinu Antenna Group. Partnerství odstartovalo letos v dubnu a jeho cílem je zajištění mediálního servisu a zvýšení povědomí o značce s využitím lokálně relevantních dat, aktivní práce s tématy a novináři.

Spolupráce přichází v klíčovém momentu dalšího růstu značky Revolut v regionu. V České republice Revolut nedávno překročil hranici jednoho milionu zákazníků s osobním účtem a stal se na trhu druhou nejstahovanější bankovní aplikací roku 2024. Zaznamenává nárůst transakcí a aktivity uživatelů. Zhruba 58 % všech transakcí probíhá lokálně.

Cílem spolupráce je dále posílit vnímání značky Revolut jako inovativního a důvěryhodného finančního partnera na obou trzích, a to prostřednictvím systematické komunikace směrem k médiím, veřejnosti i dalším klíčovým stakeholderům.

„Česká republika a Slovensko jsou pro Revolut důležitými a rychle se rozvíjejícími trhy v rámci střední Evropy. Naším cílem je dál rozvíjet vztahy s médii, veřejností i partnery, a posilovat pozici Revolutu jako technologicky vyspělé, důvěryhodné a inovativní finanční platformy pro každodenní správu financí. Antenna Group vnímáme jako silného partnera s výbornou znalostí regionu i prokazatelnými výsledky,” říká Ingrida Daunaravičienė, manažerka komunikace pro oblast střední a východní Evropy ve společnosti Revolut.

-stk-