Zalando zavádí věrnostní program Plus pro české zákazníky

pondělí, 12. května 2025, 15:20 Aktuality, Marketing MediaGuru

Věrnostní program Plus odměňuje angažovanost zákazníků, které odemykají čtyři úrovně výhod.

Zdroj: Zalando

Zdroj: Zalando

Módní e-shop Zalando zavádí na českém trhu od začátku května bezplatný věrnostní program pod názvem Plus. Ten odměňuje aktivitu uživatelů body, které odemykají různé úrovně výhod.

V rámci věrnostního programu mohou zákazníci získávat body nejen za nákupy, ale také za celkovou aktivitu – například za přihlášení k odběru do newsletteru. Body jim umožní odemknout čtyři různé úrovně výhod, a po dosažení určitého milníku se odemknou další výhody. Mezi ty patří speciální nabídky a slevy, narozeninové poukazy, pozvánky na speciální akce a rychlejší přístup k módním novinkám jak na Zalando, tak na Lounge by Zalando. Program Zalando Plus se tak rozšiřuje i na Lounge by Zalando, který je na českém trhu velmi úspěšný.

„Naši zákazníci jsou středobodem všeho, co v Zalandu děláme. Proto chceme co nejlépe porozumět jejich nákupním návykům a potřebám. Dlouhodobě sledujeme, jak se mění přístup k nakupování módy – zejména u mladší generace, pro kterou je loajalita ke značkám stále větší výzvou. Věříme, že program Plus nám pomůže posílit vztah se zákazníky v Česku napříč věkovými skupinami. Společně s naší strategií chceme poskytovat ten nejlepší možný nákupní zážitek a interakci se Zalandem udělat ještě atraktivnější a relevantnější. Dlouhodobým cílem je nejen prohlubování zákaznické loajality, ale také aktivní přetváření celého odvětví módní e-commerce,“ uzavírá Daniel Rogiński, generální ředitel Zalando pro Českou republiku a CEE region.

Program Zalando Plus byl doposud spuštěn ve 13 evropských zemích, včetně České republiky.

-stk-