
Zdroj: Pikito (nyní Melody Mall)
Český start-up Pikito, nabízející model Retail-as-a-Service (RaaS), prochází rebrandingem. Pod novým názvem Melody Mall přichází s jednotnou vizuální identitou a novým logem. Zároveň otevírá patrovou prodejnu v centru Brna na náměstí Svobody.
Dominantním prvkem nového loga je žlutá střecha, která symbolizuje hlavní myšlenku konceptu: obchod s obchody – tedy místo, kde se pod jednou střechou setkávají různé e-shopy a jejich produkty. „Nová značka stojí na strategii, ve které jsme fokus přesunuli z B2B segmentu na koncové zákazníky. Chceme, aby se v prodejnách Melody Mall cítili příjemně a vnímali je jako prakticky standardní multibrand store,” přibližuje Radovan Andrej Grezo, kreativní ředitel agentury Somebody&Somebody, jež se na rebrandingu podílela.
V Brně Melody Mall otevřela novou, v pořadí šestou pobočku, která má několik měsíců po otevření čtyřikrát vyšší „walk-in“ než ostatní provozovny. Zastoupeny jsou v ní e-shopy jako Agátin svět, Kulina, Restorio, Tvrzená skla, Spokojený pes či Puravia. „Brno jsme si nevybrali náhodou – vidíme v něm obrovský potenciál. Nová prodejna na Náměstí Svobody je zatím naším nejambicióznějším projektem a věříme, že se stane klíčovým bodem pro další expanzi,“ říká David Verner, CEO Melody Mall.
Stejně jako u pobočky OC Central v Bratislavě, i u brněnské prodejny se na návrhu podílelo studio Moris Design.
Retail jako službu využívá aktuálně s Melody Mall téměř 30 e-shopů v šesti prodejnách. Jen v Česku generují tyto e-shopy roční obrat přes 3,5 miliardy Kč. Pro letošní rok předpokládá Melody Mall 40% nárůst v tržbách oproti předchozímu roku. Tuto vizi podporuje i otevření prodejny v ostravském OC Futurum. „Otevírání prodejen řídíme především poptávkou e-shopů. Většina našich partnerů generuje tržby hlavně v Česku a na Slovensku, proto je o Ostravu velký zájem, stejně tak o další prodejnu v Praze,” doplňuje Verner.
-stk-