Sport 1 umožňuje oddělit české a slovenské inzerenty

čtvrtek, 26. června 2025, 16:30 Aktuality, TV MediaGuru

Rozdělení verzí nebude mít vliv na přenosy sportovních událostí ani na pořadí pořadů.

Fotbalový zápas vysílaný na Sportu 1. Foto: Pixabay

Fotbalový zápas vysílaný na Sportu 1. Foto: Pixabay

Sportovní stanice Sport 1 spustila samostatnou verzi svého vysílání určenou pro slovenský reklamní trh. Program i obsah zůstanou nadále totožné, změna se dotkne zatím pouze reklamních bloků.

Podle regionální manažerky AMC Networks Ireny Novotné je hlavním důvodem zájem slovenských inzerentů o vlastní reklamní prostor. „Co se týká obsahu vysílání, zatím nepočítáme s odlišením těchto verzí,“ uvedla pro MediaGuru.cz. Stanice tak zůstane pro diváky ve svém programovém schématu beze změn. Rozdělení verzí nebude mít vliv na přenosy sportovních událostí ani na pořadí pořadů.

V minulosti došlo k oddělení vysílání pro český a slovenský trh jen ve výjimečných, konkrétně asi dvou případech. Jednalo se například o situace, kdy bylo nutné zohlednit odlišná vysílací práva v jednotlivých zemích. Tehdy bylo nutné na omezenou dobu upravit obsah vysílání. Nyní se ale stanice rozhodla pro krok motivovaný čistě obchodně. Změna tak reflektuje rostoucí zájem slovenského trhu o cílenou televizní reklamu.

-lukpol-