
Jeden z klíčových vizuálů kampaně „Krása, to je věda“ od L'Oréal Paris, zdroj: L'Oréal Paris
L’Oréal Paris představuje svou novou kampaň „Krása, to je věda“. Dlouhodobá iniciativa, která vzešla z výběrového řízení v letošním roce, chce vyzdvihnout kvalitu produktů značky a posílit důvěru v jejich účinnost. Jejím cílem je ukázat, že skutečná krása je podložena precizní vědou i empatií.
Kampaň zdůrazňuje dlouholetý vědecký výzkum, šíři patentů a investice do technologických inovací a týmu vědkyň a vědců. „Hlavním posláním značky L’Oréal Paris je nabídnout účinné, vědou prověřené produkty, které jsou dostupné pro všechny,“ říká Tereza Borras, Brand Business Director L’Oréal.
Strategie kampaně se opírá o fakt, že až 60 % patentů značky vzniklo díky vědkyním. Právě tato skutečnost inspirovala přístup propojení vědecké expertízy a osobního porozumění nejen ženské krásy. „Díky vědě nabízí L’Oréal Paris produkty, které umožňují lidem cítit se krásně. Chtěli jsme tak vytvořit kampaň, kde za vědou nejsou jen fakta a čísla, ale i příběhy lidí, kteří ji tvoří,“ říká Aneta Záhoříková, Account Director z agentury VCCP, jež je pod kampaní podepsána.
Kreativní koncept vyzdvihuje vědkyně, které stojí za produkty, a kampaňové exekuce zobrazují přímo zaměstnankyně a zaměstnance L’Oréal Paris včetně vědkyň, vědců, dermatoložek a vedoucích vědeckých pracovnic. Grafický prvek inspirovaný laboratorními štítky vizuálně poukazuje na to, že za každým produktem stojí věda a vývoj. Celou myšlenku shrnuje claim „Krása, to je věda“. „Kreativní výzva kampaně spočívala v tom, jak propojit precizní svět vědy s emocemi spojenými s krásou. Klíčem bylo ukázat lidský rozměr výzkumu, tedy nejen profesní, ale i životní zkušenost zejména ženských vědkyň,“ dodává Lluis Rotger, kreativní ředitel VCCP.
Spolupráce mezi agenturou VCCP a L’Oréal Paris vzešla z tendru pro trhy v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Komunikace poběží od července do konce roku 2025 a bude k vidění napříč digitálními kanály, včetně sociálních médií, online reklamy a platformy Spotify. Video spoty byly realizovány pod hlavičkou produkčního studia VCCP Girl&Bear.
-stk-