
Zdroj: Penny
Obchodní řetězec Penny startuje nový projekt Hezky česky po Česku, v němž se spojuje s Klubem českých turistů. Společně přinášejí vybrané turistické trasy pro rodiny, u kterých uvádějí informace o náročnosti, možnostech odpočinku nebo výletů s kočárky. Řetězec v rámci projektu také podporuje značení tuzemských turistických tras.
„Příroda, výlety a chataření – to jsou věci, které Češi milují. Chtěli jsme tento náš typicky český vztah k přírodě podpořit. Právě krátké výlety, které zvládne každý, vidíme jako skvělou formu trávení volného času a posilování mezigeneračních vztahů. Zároveň chceme v lidech podporovat hrdost na naši krásnou zemi a dává nám smysl toto prostředí kultivovat, například právě formou podpory značení turistických tras,“ říká Vít Vojtěch, marketingový ředitel Penny.
K projektu spustilo Penny také stejnojmennou microsite www.hezkyceskypocesku.cz, kde lidé najdou inspiraci na cesty napříč republikou. Zájemci si mohou vybrat cesty nejen za odpočinkem, ale i poznáním.
„Společně chceme lidem připomenout, jak jednoduše se dá zažít něco krásného. Stačí nazout pohodlné boty a vydat se na procházku třeba po značených trasách poblíž vašeho domova nebo chalupy. Vítáme a podporujeme každou iniciativu, která přivede lidi k pohybu, výletům a do přírody,“ říká za Klub českých turistů jeho předseda Ladislav Macka.
-stk-