
Zdroj: Repro YT Penny
Penny se ve své letošní letní kampani zaměří na chalupáře, výletníky. S dvojicí Richarda Genzera a Michala Suchánka ukáže situace, které jsou pro chalupaření typické.
„Z vlastní zkušenosti víme, že chatařský víkend často začíná už ve čtvrtek odpoledne a končí v neděli večer. A na takový prodloužený pobyt je potřeba se dobře zásobit. Podle našeho průzkumu si sedm z deseti Čechů plánuje na chatě vařit poctivá domácí jídla,“ říká Vít Vojtěch, ředitel strategického marketingu Penny, a doplňuje: „Horké letní počasí letos doprovodíme odlehčenými reklamními spoty, které cílí právě na chataře a chalupáře.“
Kampaň se objeví v televizi a na sociálních sítích. Slevové akce budou reflektovat, jaké typy zboží čeští chalupáři nejraději nakupují, například párky a špekáčky, které si na chatách a chalupách podle průzkumu opéká více než polovina dotázaných (54 %).
-stk-