Radegast v kampani s Vavřincem Hradilkem bojuje o vodu

středa, 2. července 2025, 10:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pivovar Radegast letos pokračuje v boji za zachování vody v české krajině.

Klíčový vizuál kampaně značky Radegast, zdroj: Radegast

Klíčový vizuál kampaně značky Radegast, zdroj: Radegast

Pivovar Radegast se spojil s iniciativou Ukliďme Česko a společně zorganizují na konci léta úklidy v okolí vodních toků. Účastníci budou mít možnost získat jeden z 2030 sudů na dešťovku. Radegast je dobrovolníkům rozdá jako poděkování za jejich zapojení do Boje o vodu. Tváří kampaně je stejně jako v loňském roce mistr světa a olympijský medailista, kajakář Vavřinec Hradilek.

Kampaň začala tradičně 17. června, tedy na Mezinárodní den boje proti suchu a rozšiřování pouští. Radegast při té příležitosti zorganizoval tiskovou konferenci v Loděnicích Troja, kde odprezentoval letošní ideu kampaně.

Vavřinec Hradilek zde sjel kanoistický kanál. V momentě, kdy vyrazil, přestala do kanálu proudit voda. Na konci jízdy tedy zůstal s kajakem prakticky na suchu. Po vystoupení z kajaku pak představil novinářům závazek Radegastu zadržet v krajině do roku 2030 víc vody, než si z ní pro potřeby pivovaru bere.

Zároveň v rámci Radegast akce naložil Vavřinec Hradilek 200 sudů na dešťovku do dodávky a vydal se s nimi do Libědic a Suchohrdel, jedněch z nejsušších obcí v ČR (podle projektu InterSucho a ČHMÚ), kde ve spolupráci s místními radnicemi sudy rozdal obyvatelům.

Zdroj? Pivovar Radegast

Během kampaně budou mít lidé možnost zorganizovat vlastní úklid kolem vodních toků nebo se přidat k již naplánovanému úklidu a získat další sudy na dešťovku. Tradiční akce Ukliďme Česko se tak promění v akci Ukliďme vodu. Všechny informace o úklidech i další novinky o boji o vodu najdou spotřebitelé na stránkách www.bojovodu.cz.

„Přestože jsme jedním z nejúspornějších pivovarů na světě, co se týče spotřeby vody na výrobu jednoho piva, v pivovaru jí ročně potřebujeme okolo 570 milionů litrů. Dobře si to uvědomujeme a snažíme se pomoct krajině, aby z ní voda nemizela,“ podotýká Josef Jalůvka, Senior Brand Manager Radegast.

Ke kampani vznikl nový tag-on, jehož hlavním hrdinou je znovu kajakář Vavřinec Hradilek. V režii Matyáše Fáry spot produkovala Armada Films.

„Vavřinec Hradilek se jako ambasador značky Radegast osvědčil už v loňském roce, kdy jsme s ním sjížděli schody v Nuslích. Pro spotřebitele je nositelem hodnot rozhodnosti a odpovědnosti,“ komentuje spolupráci Pavel Sobek, Creative Leader Boomerang Communication.

Tag-on poběží ve spojení s TV spotem Hráz. Kromě televizní exekuce se v rámci kampaně objeví outdoor a CLV formáty i digitální a SoMe kampaň.

Radegast zároveň komunikuje problematiku vody na festivalech Rock for People a Colours of Ostrava. Připravil zároveň pivní speciál Radegast Rezist, uvařeného ze speciálně vyšlechtěných odrůd chmele zvaných Odolchmel.

Odolchmel je výsledkem výzkumného projektu realizovaného ve spolupráci s Výzkumným ústavem pivovarským a sladařským a Chmelařským institutem. Jde o šlechtění nových odrůd chmele, které potřebují méně vody.

Kredits

  • Klient: Plzeňský Prazdroj – značka Radegast 
  • Jakub Marek – Marketing Manager Premium CZ&SK  
  • Josef Jalůvka – Senior Brand Manager CZ&SK  
  • Lucie Vaverová – Senior Global Brand Manager  
  • Adam Šrámek – Junior Brand manager Radegast CZ  
  • Agentura: Boomerang Communication  
  • Pavel Sobek – Creative Leader, Idea Maker & Copywriter  
  • Robert Marek – Senior Project Team Leader  
  • Ondřej Zehnal – Senior Account Manager
  • Miloslav Daněk – Art Director  
  • Jaroslav Šlauf – Art Director 
  • Vít Nešpor – Social Media Manager  
  • Produkce TVC Tag-on & KV 2025
  • Armada films – TV produkce  
  • UPP – post-produkce  
  • Matyáš Fára – režie  
  • Kryštof Melka – kamera  

-mav-