Veletrh Reshoper přichází letos s novým konceptem

pátek, 25. července 2025, 11:05 Aktuality, Retail MediaGuru

Letos 4. září se veletrh Reshoper představí v nové podobě, tradiční přednášky mění na sérii roundtables. 

Zdroj: Reshoper

Zdroj: Reshoper

Reshoper, tuzemský veletrh se zaměřením na e-commerce, vstupuje do dalšího ročníku s novým konceptem. Tradiční přednášky mění na sérii roundtables, které umožní hlubší debatu a konzultace na vybrané téma. Novinkou je také změna místa konání a nový termín. Reshoper se bude konat 4. září v Křižíkových pavilonech v pražských Holešovicích.

Akce si ponechává stejně jako v předešlých letech veletržní část, která i letos je volně přístupná a nabídne více než sto vystavovatelů z oblasti e-commerce. Představí se firmy z oblasti online marketingu, logistiky, vzdělávání, CRM, retail managementu a mnoho dalších oblastí podnikání. 

Zásadní změnou je pak konferenční část, která přinese specializované roundtables. „V 20–30 minutových přednáškách je nemožné, aby se člověk dostal do hloubky daného tématu, i kdyby chtěl. A když už se to podaří, tak tomu část publika nemusí rozumět, protože jejich specializace je jiná. Proto nás zaujal koncept roundtables známý z velkých gamingových konferencí ze San Francisca nebo Japonska, kde se sejdou zakladatelé studií s odborníky a diskutují. Dlouho. A přesně tímto směrem půjdeme i my,” přibližuje Veronika Nosálová z organizace veletrhu. 

V programu je připraveno osm roundtables, kde je možné se vždy potkat se třemi odborníky, kteří se budou věnovat menším skupinám, tedy maximálně po 35 lidech. Ti mohou probrat cokoliv z dané specializace, dostanou na to celých 90 minut. Mezi osobnosti letošního Reshoperu budou patřit Jitka Dvořáková, která v minulosti vedla eshop CZC.cz, Pavel Vopařil z Bonami, Peter Topor z Aukra, Jiří Zima z Niceboy a Furiosy, Ruslan Skopal z Trenýkárny, Erika Elišová z Erika Fashion a další.

Tématy k probrání pak jsou například využití AI, expanze byznysu, dobrý vs. špatný manažer, automatizace a strategické rozhodování, kreativa vs. rozpočty a další.

-stk-