Budvar 33 chce kampaní inspirovat k „narušení rutiny"

středa, 27. srpna 2025, 13:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Budvar 33 komunikuje kampaní s festivalovou atmosférou. Chce inspirovat mladé lidi, aby „narušili svou každodenní rutinu". 

Zdroj: Repro Budějovický Budvar

Zdroj: Repro Budějovický Budvar

Budějovický Budvar uvádí novou reklamní kampaň s názvem „Prostě po svým“ na ležák Budvar 33. Cílí s ní na mladé lidi, kteří rádi zkoušejí nové věci. Chce je motivovat k tomu, aby „narušili svou každodenní rutinu a sáhli po Budvaru 33, pivu, které se odlišuje stejně jako oni".

„V kampani na Budvar 33 jsme se snažili maximálně napojit na kulturu Gen Z. Víme, že jejich lifestyle není o tom, jít si sednout na pivo. Pivo musí přirozeně zapadnout do jejich ‚vibu’ neboli aktuální situace a kontextu. Zjednodušeně řečeno Gen Z nepřijde na pivo, pivo musí přijít k nim. Proto mluvíme o fesťáku, sunsetu, lásce a sdělení naší kampaně říká, ať si ‚třicettrojku’ užijí prostě po svým. Díky intenzivním rozhovorům se zástupci generace Z víme, že jim tato kreativní strategie sedí. A věříme, že ve spojení s dalšími aktivitami Budvaru má třicettrojka potenciál stát se jejich oblíbenou volbu,“ říká o kampani Adam Špina, šéf strategie agentury Ogilvy, jež je pod kreativou podepsána. 

„Generace Z je mimořádně citlivá na to, když někdo vstupuje do jejich světa a sahá po jejich estetice a slovníku. Je to minové pole, kde jediný chybný krok může odpálit explozi ‚cringe’ a smršť ironických komentářů. Proto jsme na kampani spolupracovali přímo s lidmi z této nekompromisní generace. Než jsme se dostali k výsledku, prošli jsme několika koly jejich bezcitně upřímného feedbacku,“ říká o přípravě kampaně Richard Kolbe, Creative Group Head Ogilvy.

Pro Budvar je aktuální kampaň dalším krokem v dlouhodobé snaze přiblížit se mladší generaci a ukázat, že i tradiční pivovar umí být moderní a relevantní. Poběží až do 31. října a zahrnuje televizi, outdoor, internet, sociální sítě a komunikaci v prodejních místech. 

„Budvar 33 si to od začátku dělal po svém, je to první hořký ležák z Budvaru! Nejde ale zdaleka jen o chuťový profil, třicet trojku už od jejího launche stavíme jako mladou, sebevědomou a zábavnou značku především pro mladší spotřebitele. Do tradičně vnímaného pivovaru tak přináší svěží energii a posouvá značku Budvar blíže k mladým lidem. A přesně takovou jsme připravili i letošní reklamu,“ říká Gabriela Kudrnáčová, marketingová manažerka Budějovického Budvaru pro český trh.

Credits

  • Kreativa: Ogilvy  
  • Online média: Publicis Groupe
  • Produkce: Oficina  
  • Chief Creative Officer: Martin Svetlík 
  • Creative Group Head: Richard Kolbe  
  • Art Director: Michal Janči 
  • Strategy Director: Adam Špina 
  • Strategic Planner: Nikola Klepáčková 
  • Account Director: Anastasia Sochneva 
  • Account Management: Tereza Kozlová, Kryštof Polák 

-stk-