ČSOB využívá v kampani reklamu na BeReal či Vinted

pondělí, 4. srpna 2025, 18:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

ČSOB ve své kampani k Účtu na rozjezd v dospělosti vstoupila na platformu BeReal. Využila také Vinted nebo Spotify. 

Zdroj: ČSOB

Zdroj: ČSOB

ČSOB poprvé v rámci své nové kampaně zaměřené na mladé a studenty k Účtu na rozjezd v dospělosti vstoupila na platformu BeReal. Využila také platformy jako Vinted, Spotify a další. 

„V rámci nové kampaně cílené na mladé lidi do 26 let jsme kromě standardních formátů digitální reklamy chtěli využít i nové platformy jako právě BeReal, díky kterým vyzkoušíme nové mediální formáty a získáme tak ještě lepší pozornost a zájem právě lidí, kteří jsou v náročné fázi, kdy získávají nezávislost na rodičích,” uvádí Martina Nováková, expertka digitálního marketingu z ČSOB. 

Principem BeReal je momentální autenticita fotek pořízených z předních a zadních kamer telefonů uživatelů, které si pak sdílí na platformě mezi svým okruhem přátel. „Až 70 % uživatelů BeReal má mezi 15 a 27 lety, i proto pro nás představuje zajímavou platformu, která nabízí nové příležitost, jak nejmladší generaci autenticky oslovit,“ vysvětluje Anastasiya Klimova z Publicis Groupe, jež je pod kampaní podepsána.

Kampaň, která měla dvě fáze, vznikla ve spolupráci ČSOB a Mastercard. První část kampaně zastřešila společnost Mastercard a druhou fázi řešil právě mediální tým z Publicis Groupe.  K vidění byla letos od 5. května do 30. června v RTB, na platformách Spotify, Meta, Vinted, BeReal, Evolution ve formě rewarded video a na YouTube a Google. Skrze kampaň se pak mladí uživatelé dostali k možnosti založit účet s bonusem až 3000 korun a variantou spořícího účtu. 

Credits

  • Plánování: Karolína Šmitáková, Lukáš Lakomý, Martin Řeháček, Publicis Groupe
  • Sociální sítě: Anastasiya Klimova a Juraj Hrebík, Publicis Groupe
  • Kreativa: Darwin & The Machines a BeReal

-stk-