
Zdroj: ČSOB
ČSOB poprvé v rámci své nové kampaně zaměřené na mladé a studenty k Účtu na rozjezd v dospělosti vstoupila na platformu BeReal. Využila také platformy jako Vinted, Spotify a další.
„V rámci nové kampaně cílené na mladé lidi do 26 let jsme kromě standardních formátů digitální reklamy chtěli využít i nové platformy jako právě BeReal, díky kterým vyzkoušíme nové mediální formáty a získáme tak ještě lepší pozornost a zájem právě lidí, kteří jsou v náročné fázi, kdy získávají nezávislost na rodičích,” uvádí Martina Nováková, expertka digitálního marketingu z ČSOB.
Principem BeReal je momentální autenticita fotek pořízených z předních a zadních kamer telefonů uživatelů, které si pak sdílí na platformě mezi svým okruhem přátel. „Až 70 % uživatelů BeReal má mezi 15 a 27 lety, i proto pro nás představuje zajímavou platformu, která nabízí nové příležitost, jak nejmladší generaci autenticky oslovit,“ vysvětluje Anastasiya Klimova z Publicis Groupe, jež je pod kampaní podepsána.
Kampaň, která měla dvě fáze, vznikla ve spolupráci ČSOB a Mastercard. První část kampaně zastřešila společnost Mastercard a druhou fázi řešil právě mediální tým z Publicis Groupe. K vidění byla letos od 5. května do 30. června v RTB, na platformách Spotify, Meta, Vinted, BeReal, Evolution ve formě rewarded video a na YouTube a Google. Skrze kampaň se pak mladí uživatelé dostali k možnosti založit účet s bonusem až 3000 korun a variantou spořícího účtu.
Credits
- Plánování: Karolína Šmitáková, Lukáš Lakomý, Martin Řeháček, Publicis Groupe
- Sociální sítě: Anastasiya Klimova a Juraj Hrebík, Publicis Groupe
- Kreativa: Darwin & The Machines a BeReal
-stk-