
Zdroj: Ikea
Ikea startuje novou dlouhodobou kampaň, jejíž tématem bude vaření a stolování. Jejím hlavním heslem je: „Kuchyně je víc než jen místo na vaření. Je to srdce vašeho domova.“ Kampaň poběží po dobu 12 měsíců napříč různými kanály a odstartuje ji nový televizní spot.
Z průzkumu Ikea Life at Home vyplynulo, že 42 % Čechů považuje domácí jídla za zdravější než ta z restaurace. Lidé vaří více doma, a kuchyně je tak jedním z nejdůležitějších míst v domácnosti. Cílem nové kampaně je upozornit na kouzlo všednodenních chvilek, které se v kuchyni odehrávají, a tím prohloubit emoční spojení.
„Z průzkumu víme, že kuchyni považují lidé za srdce domova, ale zároveň je pro ně místností, se kterou jsou nejméně spokojení. Proto jsme si na příštích dvanáct měsíců zvolili jako hlavní téma vaření a stolování. Zdůrazníme, že jednoduchá, cenově dostupná a chytře navržená řešení Ikea pro vaření a stolování napomáhají tomu, aby si lidé byli blíž. Pomůžeme odbourat předsudky, které se s domácím vařením pojí," říká Iva Tomanová Pohlová, manažerka marketingové komunikace IKEA pro Česko, Maďarsko a Slovensko.
Během roku se Ikea zaměří na šest aktivit souvisejících s kuchyní, od samotného návrhu kuchyňské linky, přes vaření, servírování až po ukládání potravin.
Kampaň bude k vidění v televizi, v outdooru a na internetu. Ve venkovním prostoru využije různé formáty, včetně tramvají s polepem, které budou jezdit v Praze, Brně a Ostravě.V online prostředí se objeví na YouTube a sociálních médiích, Ikea bude aktivně komunikovat také na vlastních platformách, například na svém webu bude zveřejňovat zajímavé tipy k vaření a stolování. V průběhu roku realizuje několik PR aktivit a chystá také projekty a spolupráce s místními influencery.
„Naším záměrem je připomenout, že vaření a stolování je projevem péče, kreativity a pospolitosti, pomoct lidem zažívat chvíle, na jaké se dlouho vzpomíná, a tím upevnit jejich pozitivní vztah ke značce Ikea. Formou autentických příběhů a nápaditých aktivit chceme docílit toho, aby zákazníci Ikea nevnímali jen jako prodejce, ale jako značku, která opravdu chápe, co dělá domov domovem,“ dodává Iva Tomanová Pohlová.
Credits
- Komunikační koncept: Publicis Groupe
- Vytvoření a produkce videospotu: Publicis Groupe
- PR a influenceři: Adison
- Sociální sítě: Publicis Groupe
- Digitální a mediální agentura: Dentsu
-stk-