Direct Fondee v kampani vyzdvihuje bezstarostnost produktů

úterý, 16. září 2025, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Novou kampaní chce Direct Fondee oslovit ty, kteří chtějí investovat bez starostí.

Zdroj: Direct Fondee

Zdroj: Direct Fondee

Investiční platforma Direct Fondee v nové reklamní kampani vyzdvihuje jednoduchost a bezstarostnost svých investičních produktů. Sděluje, že investování s ní zaručuje klid v jinak „velmi složitém a neklidném světě”. Jde o první velkou kampaň od spojení značek Fondee a Direct, jež poběží od půlky září do konce listopadu.

„Dnešní doba je sice rychlá a plná možností, neustálého rozhodování a přísunu informací, ale pro spoustu lidí představuje zbytečný stres a informační přetížení. Také investování značná část společnosti vnímá jako komplikovaný svět plný grafů a čísel, a to přirozeně působí jako další starost,“ vysvětluje insight Nancy Nguyenová, creative brand lead a projektová manažerka kampaně. 

„Kampaň proto stojí na jednoduchosti Direct Fondee – jako zdroji klidu a úlevy, který klientům umožňuje, aby jejich peníze pracovaly, aniž by se museli zabývat dalšími složitostmi,“ dodává Nguyenová s tím, že zbavit investování nálepky složitosti se platforma snaží už od svého vzniku.

K vidění bude komunikace v digitálním a outdoorovém prostředí. Využije videa o délce až 20 s a šest klíčových statických vizuálů, které pracují s claimem: „Jednoduše“.

Výběr tří person, se kterými kampaň pracuje, odpovídá životním fázím cílové skupiny ve věku 25–50 let. „Cílíme na lidi, kteří nechtějí, a zpravidla ani kvůli své zaneprázdněnosti nemohou být experty na investice. Jde o lidi, kteří ale chtějí se svými penězi naložit zodpovědně a hledají způsob, který je pochopitelný a absolutně nenáročný,” dodává šéfka marketingu Direct Fondee Kateřina Márová. 

Kampaň si Direct Fondee zajistila tvorbou dočasné interní agentury ve spolupráci s externími odborníky. Produkci zajistila slovenská produkce Kodawa v čele s režisérem Adamem Rohalem. Po mediální straně má kampaň pod záštitou agentura Pudeto. V online prostředí spoty poběží na sociálních sítích a na Youtube. V outdooru se počítá s billboardy v Praze a Brně, citylighty a reklamními nosiči v metru v Praze.

Credits

  • Director: Adam Rohal
  • Art director: Lucie Gazdošová
  • Copywriter: Adam Cirok
  • Strategy: Ivana Vavrová, Nancy Nguyenová
  • Project manager: Nancy Nguyenová, Kateřina Márová
  • Production: Kodawa
  • Photographer: Marianna Tomanová
  • Media: Pudeto

-stk-