Guinness cílí kampaní na fanoušky Premier League

středa, 1. října 2025, 16:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Globální kampaní „Lovely Day for a Guinness“ chce pivní značka oslovit fotbalové fanoušky Premier League. Nabídne přenosy zápasů v kinech.

Zdroj: Guinness

Zdroj: Guinness

Se startem nové sezóny britské fotbalové soutěže Premier League spouští Guinness svou dosud největší globální kampaň, která oslavuje fotbalové fanoušky ze všech dvaceti klubů nejsledovanější ligy světa. Již podruhé se irský stout stal oficiálním pivem soutěže, letos navíc jako partner hned tří fotbalových klubů. Pivovary Staropramen, distributor značky Guinness v Česku, u této příležitosti ve spolupráci s Canal+ připravily přenos některých zápasů v kinech.

Hlavním mottem kampaně se stalo heslo „Lovely Day for a Guinness“. Symbolizuje láskuoddanost, která propojuje fanouškovské komunity po celém světě. Kampaň se skládá ze série krátkých filmů zachycujících skutečné fanoušky Premier League – od bytových DJů s výhledem na stadiony přes předzápasové rituály v hospodách až po kreativní nail art a domácí sledování s přáteli. Každý film doprovází skladba „All My Friends“ od producenta elektronické hudby a fanouška Evertonu Barryho Can't Swim.

Ve své první sezóně jako oficiální pivo Premier League dosáhl Guinness dvouciferného růstu prodeje globálně a aktivoval partnerství v osmdesáti zemích. Ve Velké Británii se stal pivem číslo jedna při fotbalových událostech. Tuto sezónu značka posílila své fotbalové angažmá novými partnerstvími s Arsenalem, Aston Villou a Newcastle United, čímž rozšířila svůj dosah k mezinárodním fanouškovským komunitám

„Ani čeští fanoušci piva Guinness a Premier League nepřijdou zkrátka. Guinness pro ně ve spolupráci s Canal+ připravil přenosy některých zápasů ve vybraných kinech. Ten první mezi Arsenalem a Manchesterem City se uskutečnil 21. září v brněnském kině Cinema City. Hned 19. října se poté dočkají fanoušci v Praze šlágru mezi Liverpoolem a Manchesterem United v Cinema city OC Chodov,” říká Matěj Pumpr, Brand Manager značky Guinness, Pivovary Staropramen. 

Na říjnovém promítání zápasu mezi Liverpoolem a Manchesterem United si budou fanoušci navíc moci naživo prohlédnout originální trofej pro vítěze Premier League. Vystavena bude ve foyer Cinema City Chodov. Součástí programu bude i talkshow Jaromíra Bosáka s českými fotbalovými legendami Karlem Poborským, Vladimírem Šmicerem a Milanem Barošem. Zážitek pak podpoří na místě čepovaný Guinness. 

-stk-