Kaufland spouští třetí ročník kampaně Puky pomáhají

úterý, 23. září 2025, 14:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Již potřetí se Kaufland se svou kampaní zaměří na podporu hokejových klubů v regionech. 

Klíčový vizuál ke kampani Puky pomáhají, zdroj: Kaufland

Klíčový vizuál ke kampani Puky pomáhají, zdroj: Kaufland

Společnost Kaufland startuje třetí ročník kampaně Puky pomáhají, jež je součástí její dlouhodobé podpory českého hokeje. O pomoci určené mládežnickým hokejovým klubům v regionech i tentokrát rozhodnou zákazníci. V období od 24. září do 4. listopadu 2025 mohou svými hlasy určit, které kluby si mezi sebou rozdělí celkem 11,5 milionu korun.

Smyslem projektu je poskytnout dětem lepší podmínky pro hraní hokeje a zároveň podpořit hodnoty, které sport přináší – radost z pohybu, respekt k ostatním a férovou hru. Finanční prostředky pomohou klubům pokrýt náklady na mzdy trenérů, nákup nových dresů, výbavy a také na zajištění zdravé výživy pro mladé hráče. Na vítězné kluby pak čeká účast na turnajích, které se uskuteční na jaře.

„Hokej patří k českému národu a jeho budoucnost leží ve výchově mladých talentů. Proto je pro nás důležité podporovat mládežnické kluby přímo v regionech. Projekt Puky pomáhají nám umožňuje zapojit do podpory i naše zákazníky. Společně tak pomáháme malým hokejistům v klubech zajistit lepší podmínky pro jejich rozvoj,“ říká Monika Bečvářová, jednatelka společnosti Kaufland. 

Třetí ročník projektu přináší několik novinek, které zákazníkům hlasování usnadní a zároveň do kampaně zapojí nové formy podpory. Poprvé mohou lidé například hlasovat i digitálně na samoobslužných pokladnách. Počet soutěžních regionů byl snížen na jednadvacet

Hlasování v kampani probíhá podle jasně stanovených pravidel. Celkem 104 klubů s přidělenou prodejnou Kaufland je rozděleno do 21 regionů, kde mezi sebou soutěží ve skupinách po čtyřech až pěti týmech. Zákazníci mohou svůj hlas odevzdat přímo v prodejně – za každý nákup nad 300 Kč získají hlasovací puk, který vhodí do tubusu vybraného klubu. Z každého regionu vzejdou tři vítězné týmy, které si odnesou hodnotné ceny.

Kampaň a celý projekt od svého začátku podporuje „zlatý“ hokejista Radko Gudas, který se letos rozhodl zapojit i svou dceru Týnku Gudas. Ta účinkuje nejen v hlavním TV spotu, ale i v doprovodné komunikaci na online kanálech. Novou tváří kampaně je také reprezentační brankář Lukáš Dostál. Součástí kampaně budou i regionální články či spolupráce s influencery.

Kaufland v rámci svého projektu pokračuje v podpoře i pro kluby z měst, kde nemá prodejnu či je příliš vzdálen. Tyto kluby se nyní zapojí netradičně – místo online hlasování budou pracovat na dvou speciálních miniprojektech. První se zaměří na metodiku náborů, druhý, kreativní úkol, se věnuje tématu zdravé výživy.

Do projektu jsou zahrnuty i mládežnické organizace extraligových klubů, které zákazníci mohou podpořit prostřednictvím partnerských kuponů v aplikaci Kaufland a prostředí Kaufland Card. Za každý nákup nad 300 Kč pak tým získá bod.

-stk-