Mejsnarová, Čížek a Janoušek se posunuli do vedení Taste

úterý, 16. září 2025, 13:30 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Taste oznamuje nové vedení. Jmenování Anny Mejsnarové, Roberta Čížka a Davida Janouška reflektuje strategický posun agentury k byznysově orientovaným službám.

Zleva: Robert Čížek, Anna Mejsnarová a David Janoušek, zdroj: Taste

Zleva: Robert Čížek, Anna Mejsnarová a David Janoušek, zdroj: Taste

Digitální agentura Taste, která se dlouhodobě specializuje na digitální marketing, oznamuje změny ve svém vedení. V návaznosti na nové strategické směřování společnosti byly posíleny klíčové pozice. Anna Mejsnarová se stává Chief Product Officer, Robert Čížek přebírá roli Head of Strategy and Analytics a David Janoušek byl jmenován Chief Marketing Officer. Všichni tři byli povýšeni z interních pozic.

„Naším cílem je stát se skutečným byznysovým partnerem pro naše klienty a nabídnout jim nejen výsledky, ale i klid a hrdost na odvedenou práci,“ říká Jan Makovička, CEO agentury Taste.

Anna Mejsnarová, dosavadní Head of Strategy, bude jako Chief Product Officer strategicky řídit a inovovat produktové portfolio agentury tak, aby odpovídalo potřebám klientů i dynamice trhu. Mejsnarová působí v Tastu od roku 2018 a během své kariéry spolupracovala například s klienty Epet či Yoggies.

Robert Čížek, který dosud vedl strategy tým, nově zastává funkci Head of Strategy and Analytics. Do agentury přišel v roce 2024 se zkušenostmi z klientské strany, včetně pozice CMO. V nové roli bude odpovědný za rozvoj strategických doporučení a datové analytiky napříč firmou.

David Janoušek, působící v Tastu od roku 2021, se stal Chief Marketing Officer. Ve své dosavadní kariéře se stal Google Certified Trainer a vedl marketingovou strategii v rámci vzdělávacího programu Digisemestr. Janoušek nyní povede interní i externí marketing a s cílem posílit značku Taste na trhu.

Nové složení vedení má podtrhovat důraz agentury na rozvoj interních talentů a odrážet její posun směrem k byznysově orientovaným řešením, která přinášejí klientům reálný dopad na podnikání, nikoli jen digitální metriky.

-mav-