
Zdroj: OlaOla
Značka OlaOla přichází na trh s novinkou v podobě vitaminových nápojů OlaDen a OlaNoc. Reaguje jimi na rostoucí zájem o praktické a rychlé formy suplementů – prášky do nápojů, šumivé tablety či multivitaminové směsi.
„Praktické formy doplňků odrážejí hektické tempo moderního života – spotřebitelé chtějí produkty, které lze snadno začlenit do každodenní rutiny a které jim zároveň poskytují pocit kontroly nad vlastním zdravím,“ komentuje Martin Bernátek, CEO značky doplňků stravy OlaOla.
Novinky v podobě rozpustných vitaminů OlaDen a OlaNoc byly tak vyvinuty s ohledem na potřeby českého životního stylu. „Nechceme, aby péče o zdraví byla složitá, nejasná nebo dostupná jen pro vyvolené. Chceme, aby lidé přesně věděli, co svému tělu dávají, a cítili se při tom bezpečně a sebevědomě. Naším cílem je, aby Češi získali energii a prostor věnovat se tomu, co pro ně opravdu má smysl, a mohli být s rodinou, věnovat se svým zájmům a mít pocit, že žijí naplno,“ dodává Bernátek.
Ranní OlaDen, s příchutí borůvky, je založený na ashwagandě, vitaminu C a dalších vitaminech a minerálech, podporuje vitalitu, energii a soustředění během dne. Večerní OlaNoc, s příchutí broskve, je doplněn o extrakty z kozlíku lékařského, meduňky a GABA, usnadňuje usínání, navozuje klid a regeneraci.
-stk-