
Ilustrační foto, zdroj: Esomar
Mezinárodní organizace Esomar zveřejnila finální program a hlavní řečníky letošního kongresu Esomar 2025, který se uskuteční od 28. září do 1. října v pražském O2 Universu. Do metropole přijede více než tisíc odborníků z celého světa, aby diskutovali o trendech v oblasti dat, výzkumu a marketingových insightů.
Program nabídne přes stovku řečníků z nejvýznamnějších světových firem, mezi nimiž nechybí Adidas, eBay, Ikea, Nestlé, L’Oréal, Unilever, Vodafone, Pernod Ricard, Air France–KLM, Microsoft či Philips. Kromě zástupců globálních značek vystoupí také odborníci z agentur, akademického prostředí a technologických firem.
Hlavními řečníky letošního ročníku budou například expertka na diverzitu a autorka Jess Pettitt, futuristka a průkopnice v oblasti etiky umělé inteligence Nell Watson či generální ředitel společnosti Kantar Chris Jansen, který nabídne pohled z nejvyššího vedení na roli insightů v době umělé inteligence.
Diskusní bloky a plenární zasedání se zaměří mimo jiné na využití umělé inteligence a syntetických dat, případové studie globální transformace značek (Adidas, eBay, Vodafone, JDE Peet’s), výzkum Unileveru založený na neurovědách či práci Německého fotbalového svazu v oblasti ženského sportu.
„Kongres je místem, kde se naše komunita nejen dělí o zkušenosti, ale také inspiruje ke změně,“ uvedla Rhiannon Bryant, Chief Services Officer Esomar. „Letošní program oslavuje odvahu překračovat hranice – ať už jde o nové pohledy na AI, posilování udržitelnosti nebo zkoumání kulturní rozmanitosti.“
Součástí akce budou i workshopy, kurzy, networkingová setkání či slavnostní předávání cen Esomar Awards. Speciální program je připraven také pro mladé profesionály a nováčky. Večerní doprovodný program přiblíží účastníkům pražskou kulturu, gastronomii a kreativní scénu.
Registrace na kongres je již otevřena na stránkách www.esomar-congress.com
-mav-