Seznam.cz spustil nový inzertní formát „Seznam na den“

pondělí, 22. září 2025, 11:30 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Produkt kombinuje multi-device pozice na hlavní stránce i obsahových webech Seznamu. Umožňuje zadavatelům oslovit až 4,1 milionu uživatelů za 24 hodin.

Ilustrační foto, zdroj: Seznam.cz

Ilustrační foto, zdroj: Seznam.cz

Společnost Seznam.cz uvedla na trh nový inzertní produkt s názvem Seznam na den, který zadavatelům nabízí možnost oslovit během 24 hodin až 4,1 milionu reálných uživatelů. To podle dat Seznamu představuje přibližně 48 % české internetové populace.

Nový formát kombinuje reklamní pozice napříč zařízeními a službami Seznamu. Součástí balíčku jsou exkluzivní plochy na hlavní stránce Seznamu pro mobil, desktop i aplikaci (HP Exclusive), dále brandingové formáty a mobilní Square Premium na obsahových webech, jako jsou Novinky.cz, Seznam Zprávy, Proženy, Garáž, Super či Médium.

Inzerent má tak získat na jeden den dominantní vizibilitu napříč portfoliem Seznamu s garantovaným vysokým zásahem. Podle provozovatele má být formát určen zejména značkám, které chtějí krátkodobě oslovit široké publikum a dosáhnout výrazného efektu při uvedení novinek nebo podporách kampaní.

Aktuálně nový produkt využívá jeden inzertní klient, Seznam.cz zatím veřejně nesděluje, o jakého klienta jde. Podle obchodního ředitele Tomáše Búřila má mít nový produkt Seznam na den o 39 % větší zásah, než kterého lze dosáhnout za jeden den v televizi.

Seznam.cz vrátí značku Lidé, v říjnu spustí svou sociální síť

čtvrtek 18. září 2025

-mav-