Skupina Twistcafe Group se mění na Twist

středa, 3. září 2025, 07:00 Aktuality, Retail MediaGuru

Společnost Twistcafe Group prochází rebrandingem, mění svůj název na Twist.

Zdroj: Twist

Zdroj: Twist

Twistcafe Group mění název na Twist. Do čela společnosti přichází nový management a mění se také vlastnická struktura. Novými spolumajiteli skupiny jsou Andrea Fenn a Daniel Ryška, kteří doplňují Radka Kleina.

Radek Klein, zakladatel původního konceptu, zůstává i nadále v čele skupiny. Daniel Ryška také zastává funkci skupinového provozního ředitele (COO), Andrea Fenn bude působit jako skupinová marketingová ředitelka (CMO). Společně chtějí Twist rozvíjet „jako značku, která inspiruje" – svým fungováním, vztahem k partnerům, marketingem, ale i schopností rychle reagovat na aktuální trendy a poptávku zákazníků. 

„Nechceme, aby firma byla závislá na jednom jméně či stylu řízení. Přechod na Twist a nové rozdělení rolí je klíčovým krokem k tomu, aby společnost byla dlouhodobě stabilní, transparentní a nadále efektivně řízená i při pokračující expanzi a růstu,“ komentuje Radek Klein

„Naším cílem je, aby Twist byl partnerem, na kterého se franšízanti mohou plně spolehnout. Máme jasně nastavenou strategii a víme, že s naším týmem dokážeme síť posouvat neustále dál – ať už jde o kvalitu služeb, inovace nebo expanzi na nové trhy,“ představuje plány skupiny Daniel Ryška. V současnosti na jednoho franšízanta připadá v průměru více než 2,1 provozoven, což potvrzuje jejich spokojenost a ochotu síť dále rozvíjet.

„Společnou vizí nás všech také je, aby Twist byl značkou, která zákazníky baví, přináší jim radost a vždy něco navíc. Proto budeme do budoucna ještě více stavět na kreativitě, marketingu a silném příběhu značky,“ doplňuje Andrea Fenn.  

K představení rebrandingu i nového vedení došlo během výroční akce, která se uskutečnila v industriálním prostoru Uhelný mlýn. Dorazilo přes 400 hostů, z toho více než 150 aktivních franšízantů. Součástí večera byla i prezentace nové vizuální identity a plánů na další rozvoj. Prezentována byla i nová aplikace pro franšízanty a zaměstnance, která má zjednodušit každodenní komunikaci a zajistit lepší přístup k informacím, školením a operativním nástrojům. Skupina se chce dále ještě více zaměřit na podporu svých obchodních partnerů, interní vzdělávání a pokračovat ve vstupu na nové trhy. 

Do skupiny Twist patří koncepty, jako je Trdlokafe, Bubblify, Kytky od Pepy, Pitstop, Kofi-Kofi, Pizza Raketou, Rio, Cinname a další. Dohromady zaměstnává více než 4000 lidí.

-stk-