Týden pro Digitální Česko podpořila kampaň od Miuzy

pondělí, 8. září 2025, 06:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Čtvrtý ročník Týdne pro Digitální Česko doprovodila mediální kampaň s motivy digitální budoucnosti práce, dostupnosti technologií a inovací zítřka.

Zdroj: Digitální Česko

Zdroj: Digitální Česko

Čtvrtý ročník vzdělávací akce Týden pro Digitální Česko, který se uskuteční od 8. do 14. září 2025, podpořila mediální kampaň. Akci pořádá Digitální Česko, platforma Úřadu vlády ČR.

Kampaň připravila agentura Miuza a pracuje se třemi motivy odkazujícími na hlavní témata letošního ročníku: Digitální budoucnost práce, Digitální svět pro každého a Digitální technologie zítřka. Komunikace probíhala od začátku července v online prostředí, tisku, rádiu, na outdoorových i indoorových plochách a také prostřednictvím PR, direct marketingu a eventů.

Do Týdne pro Digitální Česko se zapojí více než 160 partnerů z byznysu, školství, neziskového sektoru i státní správy, a po celé republice proběhne přes 300 akcí. „Podařilo se nám vytvořit platformu, do které se mohou zapojit firmy, školy, neziskovky i úřady. A také se zapojují. Zároveň navzájem využíváme všechny marketingové a komunikační možnosti všech účastníků. Takhle by měl moderní stát fungovat,“ uvedl vedoucí Digitálního Česka Martin Charvát.

Credits

  • Kreativní agentura: Miuza
  • Mediální agentura: Instinct Agency, Stratkom Úřadu vlády, Digitální Česko
  • PR agentura: Digitální Česko
  • Produkční agentura: Miuza, Digitální Česko

Miuza                        

  • Kreativní ředitel: Jan Podhorný
  • Account director: Anastasia Honejsková
  • Copywriter: Kateřina Hábová
  • Lead graphic designer: Zuzana Valášková
  • Graphic designer: Ladislav Mišičko
  • Graphic designer: Zuzana Sykorová

Digitální Česko

  • grafik: Ondřej Benda
  • grafička: Viktória Holovičová
  • PR: Jakub Neščivera
  • manažerka projektu: Marina Puzdrová

-mav-