
Součástí kampaně pojišťovny Uniqa je také konverzační ubrus s otázkami, zdroj: Uniqa.
Uniqa startuje novou kampaň s názvem „Buďme přítomní“, s níž reaguje na skutečnost, že až třetina rodin v Česku a na Slovensku spolu pravidelně nejí. A to i přesto, že právě společné stolování je jedním z hlavních zdrojů rodinného pocitu bezpečí a pohody. Kampaň s poselstvím „Méně srolování, více stolování“ navazuje na dlouhodobou snahu společnosti posilovat duševní zdraví a ukazuje, že i malá změna – společný oběd či večeře – může přinést do života rodin nový rozměr.
„‚Bezpečný přístav‘ vzniká pro člověka tam, kde si lidé dokážou být navzájem blízcí – a k tomu přispívá i čas u společného jídla za jedním stolem. Jako společnost zaměřená na potřeby rodin chceme lidem ukázat, že rodinná pohoda se nachází i v obyčejných, jednoduchých momentech – když jsme spolu, odložíme mobily a opravdu se věnujeme jeden druhému. Společné stolování posiluje vztahy, zlepšuje komunikaci a přináší pocit jistoty i stability,“ říká Ganna Pidgorna, členka představenstva Uniqa odpovědná za lidské zdroje, brand a udržitelnost.
Součástí kampaně je také konverzační ubrus s otázkami, který má podpořit rozhovory u jídla a je pozvánkou k upřímnosti – otázky na něm pomáhají otevírat témata, ke kterým se lidé běžně nedostaneme.
Do komunikace se zapojí také známé osobnosti z českého a slovenského trhu, jako je Laura Chrebetová, Dominika Kadlecová, fousatej_fotr a Martina Viktorie Voborníková Kopecká spolu se slovenskými influencery Natálií Pažickou, Kristínou Tormovou, Alexandrou Mamovou a Fero Jokem. „Vybrali jsme lidi, kteří přinášejí do společnosti empatický i tolerantní pohled a kteří reprezentují rodinu v její rozmanité podobě,“ vysvětluje Jakub Drobec, ředitel pro brand, marketing a komunikaci Uniqa.
Více informací poskytnou microsite budmepritomni.cz a budmepritomni.sk, kde si mohou zájemci přečíst články, rozhovory a tipy odborníků.
Koncept a produkci kampaně zastřešila agentura Mannschaft.
-stk-