Zdroj: ČOV
Český olympijský výbor (ČOV) představuje novou kampaň k zimním olympijským hrám v Itálii 2026. Staví v ní na výzvě „Pojď!“, která zní nejen ze stadionů a obýváků od fanoušků, ale často i „zevnitř každého, kdo se snaží překonat lenost či nepřízeň“. Kampaň tak pracuje s dvojím významem tohoto slova – s podporou zvenčí i vnitřním odhodláním. Jejími tvářemi se stali rychlobruslařka Martina Sáblíková, hokejista Martin Nečas, krasobruslaři Natálie a Filip Taschlerovi, snowboardista Jakub Hroneš a běžci na lyžích Kateřina Janatová a Michal Novák.
„Propojíme zimní olympijské hry i všechny naše projekty. Jak Český dům v Miláně, tak Olympijský festival v Českých Budějovicích a následně i další aktivity – Olympijský běh a den, Olympijský víceboj a další. Pojď fandit, pojď sportovat – tímto heslem chceme motivovat fanoušky jak k podpoře sportovců, tak k jejich vlastním pohybovým aktivitám,“ přibližuje Jiří Kejval, předseda Českého olympijského výboru.
Kampaň, jež staví na emotivních vizuálních i výrazné typografii, se objeví v outdooru, na České televizi, v Českém rozhlase a na sociálních sítích profilu „Olympijský tým“, kde fanoušci najdou autentické výpovědi sportovců i obyčejných lidí o tom, co je motivuje k pohybu.
„Chtěli jsme v rámci kampaně něco jednoduchého a zapamatovatelného, co si s olympijským výborem spojí veřejnost nejen v rámci olympiády ale i mimo ní,” popisuje Zoran Bartek, marketingový ředitel ČOV, s tím, že klíčové je, aby s kampaní chtěli pracovat i partneři. „Už teď můžu třeba prozradit, že se Pojď! objeví i v komunikaci Budějovického Budvaru nebo Alpine Pro,” dodává.
Pod kreativou je podepsána agentura Ogilvy. Produkci zajistila společnost We Are Creators. Autorem fotografií je Barbora Reichová.
-stk-