Deutsche Telekom nasazuje kampaň k uvedení nového T Phonu

pátek, 10. října 2025, 14:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na podporu nového chytrého T Phonu a T Tabletu spouští Deutsche Telekom na deseti evropských trzích kampaň od české Ogilvy. 

Zdroj: T-Mobile

Zdroj: T-Mobile

Skupina Deutsche Telekom, jenž na českém trhu působí pod značkou T-Mobile, uvádí na trh chytrá zařízení T Phone 3, T Phone 3 Pro a T Tablet 2 vybavená integrovaným AI asistentem od Perplexity. Oba produkty představuje v deseti evropských zemích současně kampaní, vycházející z konceptu „Chytrý ještě chytřejší“ (Smart got smarter), na níž pracoval pražský tým Ogilvy

Kampaň ukazuje, že umělá inteligence může být dostupná pro všechny. Ústředním motivem je jednoduchost a praktičnost, s níž dokáže Perplexity pomoci v každodenních situacích. Spouští se stiskem tlačítka Magenta AI přímo z uzamčené obrazovky, případně dvojklikem na tlačítko napájení. Díky hlasovým příkazům dokáže odpovědět na otázky, vytvořit osobní tréninkový plán nebo pomoci s náročnějším úkolem. 

Vizuály kampaně zachycují situace, v nichž asistent Perplexity řeší běžné úkoly z každodenního života – například najde chůvu, doporučí film nebo vyhledá let. Každá z těchto scén má ale nečekaný zvrat: k chůvě chatbot přidá rezervaci masáže, u filmu rovnou prozradí jeho konec a k letenkám dopíše i výpověď do práce. 

„Vycházeli jsme z univerzálních situací, které jsou srozumitelné napříč kulturami, a doplnili je o hravý tón a humor. Klíčový byl i casting, hledali jsme tváře, které dokážou oslovit různorodé publikum, a přitom zachovat charakter celé kampaně,“ vysvětluje Iván Ardura, Senior Art Director v Ogilvy

Kampaň poběží nejen v Česku, ale i v Německu, Rakousku, na Slovensku, v Černé Hoře, Severní Makedonii, Chorvatsku, Maďarsku, Polsku a Řecku. 

Tým českého Ogilvy stojí za celkovou strategií kampaně. Připravil klíčové vizuály, které byly nafoceny v České republice fotografem Pavlem Hejným a následně nasdíleny k adaptaci. Pro sociální sítě navrhla agentura sérii dynamických postů, které pracují s krátkými příběhy z každodenního života. Součástí kampaně jsou i vizuály pro komunikaci na prodejnách, zaměřené čistě na produktovou prezentaci nových zařízení.

Credits

  • Kreativa: Ogilvy CZ
  • OOH a KV: Ogilvy CZ
  • Digital: Proboston
  • SoMe: Ogilvy CZ, Ozmoze
  • PR: Proud Robinson
  • Chief Creative Officer: Mike Martin / Martin Svetlik
  • Creative Director: Michal Pivarči
  • Copy: Daniel Friš
  • Art: Iván Ardura
  • Strategie: Kim Hoffman, Jakub Hodboď
  • Account Management: Zuzana Krivošová, Veronika Krejčí, Simona Lišková

-stk-