SodaStream kampaní ukazuje, že „už nemusíte" řešit lahve

pátek, 31. října 2025, 06:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové reklamní kampani SodaStream zdůrazňuje jednoduchost přípravy perlivých nápojů v pohodlí domova. 

Zdroj: SodaStream

Zdroj: SodaStream

SodaStream spouští kampaň s názvem Už nemusíte”, v níž ukazuje, že perlivé nápoje si mohou lidé dopřát i bez toho, aniž by museli řešit, „co s prázdnými obaly“. 

„SodaStream může být už nyní alternativou pro lidi, kteří perlivé nápoje konzumují pravidelně. S výrobníkem, bombičkou CO2 a opakovaně použitelnou lahví si je připraví doma z kohoutkové vody – bez nakupování, skladování či vracení obalů,“ říká Martin Michelík, marketingový manažer SodaStream Česká republika. Zároveň podotýká, že SodaStream považuje snižování počtu jednorázových PET lahví i opatření podporující cirkulární ekonomiku za prioritní. 

Kampaň, jež prezentuje značku jako praktickou a dlouhodobě udržitelnou volbu pro pitný režim, poběží v televizi a na internetu až do Vánoc. 

Zdroj: Sodastream

Za kreativním zpracováním stojí polská agentura Leo Warsaw (Publicis Groupe) a kromě Česka kampaň paralelně probíhá také v Maďarsku, Polsku a na Slovensku.

-stk-