
Zdroj: Repro YT VG Parks
Společnost VGP, celoevropský vlastník, správce a developer prémiových logistických a semi-industriálních nemovitostí, který zároveň poskytuje řešení v oblasti obnovitelných zdrojů energie, zahajuje se svými klíčovými klienty kampaň zaměřenou na posílení své značky.
Kampaň pracuje s novým korporátním videem a kompletně redesignovanými webovými stránkami. Cílem je ukázat vizi VGP být aktivním tvůrcem budoucnosti evropského trhu průmyslových a logistických nemovitostí prostřednictvím inovativních a environmentálně udržitelných řešení, která efektivně naplňují potřeby širokého spektra zákazníků.
K vidění je kampaň v 16 zemích, a to na klíčových evropských letištích, v mezinárodních médiích i na digitálních platformách. Její interaktivní pojetí prezentuje diverzifikované portfolio VGP – od projektů s využitím robotiky a obnovitelných zdrojů po řešení v oblasti městské logistiky a ekologické rekultivace. Kampaň současně vyzdvihuje partnerství s globálními lídry, jako jsou Zalando, Opel či DPD.
Její představení proběhne i na veletrhu EXPO Real v Mnichově, jedné z nejvýznamnějších evropských realitních událostí. VGP zde uvede svůj plně integrovaný obchodní model v novém pojetí značky: zdůrazní svou ambici naplňovat vize klientů a aktivně se podílet na formování evropského průmyslového prostředí.
-stk-