Jan Sýkora, zdroj: MND Energie
MND Energie, značka, která si dlouhodobě zakládá na férovosti, jednoduchosti a přímém vztahu se zákazníky, přichází s kampaní, jež tyto hodnoty rozvíjí. Nová komunikace ukazuje, že energie nejsou jen o cenách, ale především o službě, která „lidem pomáhá zvládat běžné životní situace snadno a bez stresu".
Cílem kampaně je přiblížit zákazníkům nabídku MND prostřednictvím příběhů, které se mohou týkat každého. Spot ukazuje, jakými situacemi může člověk procházet (stěhování, přepis energií, kontrola plateb nebo rozhodování o fotovoltaice). Na každém kroku ho provází MND, které ukazují, že i věci spojené s energiemi mohou být „jednoduché, srozumitelné a férové". Hlavní myšlenka kampaně shrnuje tento přístup do následující věty: „V MND to jde jednoduše tak, jak by to zákazník potřeboval.“
„Nová komunikace stojí na důkladném poznání potřeb zákazníků. MND v nové komunikaci cílí na skupinu takzvaných „ne-zákazníků“, kteří značku znají, ale dosud ji nezvažovali jako svou první volbu. Právě jim chce kampaň ukázat, že MND nabízí jednoduchá řešení jejich potřeb a jsou značkou, na kterou se mohou spolehnout,“ uvádí ke komunikaci Jan Sýkora, ředitel marketingu MND Energie.
Kreativní řešení připravila agentura Czech Promotion, která v tendru uspěla díky schopnosti propojit autenticitu s jednoduchostí a přehledností sdělení. Kampaň zahrnuje nejen televizní komunikaci, ale i silnou online přítomnost a další média.
Nový přístup má podpořit dlouhodobý cíl společnosti – stabilní růst a posilování důvěry zákazníků. Kampaň je jedním z kroků, jak tohoto cíle dosáhnout. „Chceme růst, ale zůstat věrní tomu, co nás dělá silnými – férovému přístupu, spolehlivosti a lidskému pohledu na energie,“ doplňuje Jan Sýkora.
-mav-