Nová platforma Spojly propojuje značky s mikroinfluencery

pátek, 14. listopadu 2025, 13:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Platforma Spojly.cz chce propojovat značky s mikroinfluencery a UGC tvůrci, kteří dokážou zajistit autentický dosah. 

Zakladatelé Spojly.cz (zleva): Jakub Kučera, Vojtěch Dymáček a František Dymáček, zdroj: Spojly.cz

Zakladatelé Spojly.cz (zleva): Jakub Kučera, Vojtěch Dymáček a František Dymáček, zdroj: Spojly.cz

Na trhu vzniká nová platforma s názvem Spojly.cz, jež si klade za cíl propojovat značky s mikroinfluencery a UGC tvůrci, kteří mají vliv na své sledující. Spuštění je plánováno na 25. listopadu, aktuálně platforma sbírá předregistrace influencerů i značek.

„Věříme, že vliv není o počtu sledujících, ale o důvěře,“ říká František Dymáček, jeden ze tří zakladatelů Spojly.cz, a dodává: „Na Spojly může spolupráce začít už od 1000 sledujících. Díky tomu mohou i malé značky oslovit stovky autentických tvůrců, kteří skutečně mluví ke svému publiku – a to za zlomek ceny velkých kampaní.“

Spojly nabídne značkám i influencerům pevný ceník. Značky budou přesně vědět, kolik zaplatí za reel, post nebo story, a influenceři budou mít jasně stanovenou férovou odměnu podle výkonu svého účtu. Vstup na platformu je zdarma, a platí se pouze za uskutečněné kampaně.

Vedle klasických spoluprací Spojly umožní značkám objednávat i UGC obsah – krátká videa, fotky nebo recenze, které mohou využít na svých profilech či reklamách. Tvůrci tak mohou vydělávat nejen propagací, ale i samotnou tvorbou obsahu.

Za projektem Spojly.cz stojí trojice zakladatelů – František Dymáček, Vojtěch Dymáček a Jakub Kučera.

-stk-