Zdroj: Penny
Řetězec Penny pokračuje ve svých dlouhodobých aktivitách zaměřených na podporu lidského zdraví. Po osvětových kampaních v oblasti první pomoci a po kampani „Prsa“, která otevřela téma prevence rakoviny prsu, přichází tentokrát s novým projektem zaměřeným na zdraví mužů. Kampaň s názvem „Koule“ má za cíl zvýšit povědomí o prevenci rakoviny prostaty a varlat – nemocí, které ročně postihnou asi 8 400 mužů v České republice.
Ambasadorem kampaně je bojovník smíšených umění Karlos Vémola, odborný dohled pak má záchranář Marek Dvořák. Součástí projektu jsou také vánoční ozdoby „kouličky“, jejichž koupí mohou zákazníci přímo podpořit neziskovou organizaci Loono.
Kampaň staví na ústředním sloganu „Nabídka, co má koule“, který doprovodí sugestivní vizuály s Karlosem Vémolou. „Několikrát za svou kariéru ukázal, že se ničeho nezalekne, že prostě ‚má koule’. Svou účastí v kampani chce inspirovat muže, aby se ani oni nezalekli prevence a zodpovědně se starali o své zdraví,” říká šéf strategického marketingu Penny Vít Vojtěch. „Prevence rakoviny varlat a prostaty není nedůstojná ani slabošská. Naopak je k ní potřeba velká dávka odvahy. Tu v naší odvážné kampani chceme dodat mužům napříč generacemi,“ doplňuje.
Kampaň začala již v říjnu „teasingovou částí“ nazvanou „Nabídka, co stojí za to / Nabídka, která má koule“ s vizuály potravin dvojsmyslně odkazujícími na citlivé části mužského těla. Objevila se na billboardech, CLV plochách, sociálních sítích v letácích a tištěné inzerci. Zejména v on-line prostoru vzbudila teasingová část značnou pozornost. „Přesně to jsme chtěli, vzbudit zájem a připoutat pozornost pro hlavní část kampaně, kde už jde o prevenci mužského zdraví,” doplňuje Vít Vojtěch. Mix médií se rozšiřuje o PR nástroje a televizní reklamu.
Autorem kampaňových vizuálů pro tuto část kampaně s hlavní tváří Karlosem Vémolou je fotograf Tomáš Třeštík.
-stk-