Happy Foto připomíná v kampani kouzlo tištěných fotografií

středa, 3. prosince 2025, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mark BBDO a Happy Foto spouštějí kampaň, která připomíná hodnotu vytištěných fotografií.

Z komunikačního vizuálu Happy foto, zdroj: Happy foto

Z komunikačního vizuálu Happy foto, zdroj: Happy foto

Happy Foto a agentura Mark BBDO představily novou komunikační kampaň, která upozorňuje na to, že ačkoliv lidé pořizují více fotografií než kdy dříve, jen málokdy se k nim v digitální podobě skutečně vracejí. Podle jednatelky Happy Foto Česko Michaely Bílé Čížkové digitální snímky často mizí v záplavě dat, zatímco fyzická fotografie nabízí hmatatelnou hodnotu a možnost skutečného sdílení emocí.

Kampaň, která běží v televizi i online, staví na kontrastu mezi zahlcením digitálním obsahem a momentem, kdy člověk drží v ruce vytištěnou fotografii – v albu, na lednici nebo v rámečku. „Z digitálního šumu zpět ke skutečným emocím,“ shrnuje kreativní koncept Martin Mareš, kreativní ředitel Mark BBDO.

Tvůrci kampaně zdůrazňují, že fyzická fotka dokáže z obyčejného okamžiku vytvořit výjimečnou vzpomínku. Happy Foto chce prostřednictvím kampaně motivovat lidi, aby zpomalili a znovu si připomněli okamžiky, na kterých jim opravdu záleží.

Zdroj: Happy foto

Credits

  • Klient: Happy foto Česko
  • Agentura: Mark BBDO
  • Creative Director: Martin Mareš / Ondřej Zvoníček
  • Copywriter / Ideamaker: Vladislav Bureš
  • Account Director: Šárka Zítová
  • Account Manager: Kateřina Dolejší
  • Production / Postproduction: IS Produkce
  • Executive Producer: David Polcar
  • Director: David Chvátal
  • Jednatelka klienta: Michaela Bílá Čížková

-mav-