Zdroj: LKQ Europe
Společnost LKQ Europe představila nový servisní koncept Autofy, který má podpořit rozvoj nezávislých autoservisů v měnícím se automobilovém prostředí. Na podobě značky se podílela agentura Mark BBDO, jež připravila positioning, komunikaci a vizuální identitu. První autoservisy fungují v Česku a na Slovensku.
Autofy má postupně nahradit dosavadní servisní koncepce Partner Elit a do budoucna také Auto Kelly Autoservis. Koncept je určen nezávislým autoservisům, které chtějí posílit svou pozici, nabídnout modernější služby a zapojit se do evropské servisní sítě LKQ.
„Autofy představuje novou generaci servisních konceptů, která spojuje mezinárodní know-how s místní praxí,“ uvedl Anthony Mcateer, Senior Director Sales LKQ Europe. Cílem podle něj je silná síť servisů schopná reagovat na technologické změny i rostoucí nároky zákazníků.
Nová koncepce podle LKQ nabízí servisům přístup k technickým a diagnostickým datům, odbornému školení, marketingové podpoře i novým zdrojům zákazníků. Zapojené servisy zároveň musí splňovat jednotná kvalitativní kritéria a investovat do rozvoje techniků.
V Česku a na Slovensku má Autofy představovat klíčový projekt dalšího rozvoje. „Nová koncepce nabízí servisům přesně to, co potřebují k růstu – moderní nástroje i silné zázemí v obchodě a marketingu,“ uvedl Pavel Trojan, marketingový ředitel LKQ CZ/SK.
Síť servisních konceptů LKQ Europe dnes zahrnuje zhruba osm tisíc partnerských autoservisů v 11 zemích. Společnost plánuje další rozšiřování a v nejbližších letech chce v Evropě překročit hranici deset tisíc partnerských servisů.
-mav-