Zdroj: Práce za rohem
Aplikace Práce za rohem upozorňuje svou první gamingovou kampaní na negativní dopady dlouhého dojíždění do práce prostřednictvím záměrně úmorného mobilního simulátoru.
„Pro většinu lidí je dojíždění nutné zlo, které se snaží přetrpět. Přitom by nemuseli, pokud by si našli práci poblíž domova. A protože si čím dál víc cestujících krátí čas mobilními hrami, rozhodli jsme se vytvořit hru vlastní – schválně nudnou a úmornou jako dojíždění samotné,“ říká Markéta Linhart, Product Marketing Manager společnosti Alma Career, do jejíhož portfolia aplikace Práce za rohem patří.
Přestože ve hře nebylo mnoho co dělat, jen trpělivě čekat, zahrály si ji tisíce lidí. Někteří hráči se dokonce doma střídali v pravidelných denních a nočních směnách, aby ji dohráli jako první, a 168 hráčů ji dokázalo dohrát až po extrémních 209 hodinách – přesně tolik času ročně podle Eurostatu stráví lidé v Česku a na Slovensku cestou do zaměstnání.
Významným benefitem kampaně bylo i to, že herní forma dokázala přilákat široké spektrum uživatelů a odkomunikovat problém, který mnoho lidí vnímá jako nevyhnutelnou součást pracovního života. Díky hernímu konceptu si aplikaci stáhlo přes 24700 nových uživatelů.
Pod kampaní je podepsáno kreativní studio Good Game, jež herní zážitek rozšířilo o inluencery a stylizovaná videa připomínající herní trailery. Mediální strategii vytvořila divize McCann Boost, jež zajistila kampani více než 23 milionů impresí na českém a slovenském trhu.
-stk-