Vítězi Creative Express 2025 jsou Klima a Tabaghua

úterý, 2. prosince 2025, 16:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Třetí ročník soutěže Creative Express 2025 má vítěze. Hlavní cenu si odnáší Pavol Klima a Elene Tabaghua z DDB Prague. 

Vítězové letošního ročníku Creative Express Pavol Klima a Elene Tabaghua z DDB Prague, zdroj: ADC

Vítězové letošního ročníku Creative Express Pavol Klima a Elene Tabaghua z DDB Prague, zdroj: ADC

Art Directors Club Czech Republic (ADC) vyhlásil vítěze třetího ročníku soutěže Creative Express Česko Slovensko 2025. První místo získali Pavol Klima a Elene Tabaghua z DDB Prague. Stříbro putovalo do Zaraguzy, z níž pochází Andrea Cabajová a Filip Morys. Bronz byl udělen dvojici Anna Červánkové a Trang Phan z Havas Prague. 

Letošní zadání soutěže poskytla Komerční banka, hlavní partner ročníku. Její zapojení zdůrazňuje, jak důležitá je podpora mladých profesionálů a odvaha přinášet do komunikace nové perspektivy. „Je jasně vidět, jak velký talent máme v mladé generaci kreativců. Creative Express jsme podpořili, protože věříme, že podobné formáty pomáhají rozvíjet budoucí osobnosti oboru a přinášejí do komunikace nové pohledy i odvahu experimentovat,“ říká Lukáš Prokop, Head of Brand Strategy, Komerční banka.

V Bratislavě týmy absolvovaly mentoring pod vedením členů a členek Art Directors Club Slovakia. Ten byl zaměřený na konzultaci prvních konceptů, zpřesnění insightů a nasměrování prezentací. Mentorský tým tvořili Daniel Vachuňa (Head of Digital, This is Locco), Jakub Svetlík (Creative Director, Istropolitana Ogilvy), Lukáš Lukonič (Associate Creative Director, Wiktor Leo Burnett), Katka Králiková (Ideamaker & Copywriter, Freelance), Adam Baška (Associate Creative Director, MUW Saatchi & Saatchi) a Milan Bielik (Chief Creative Officer, Made by Vaculik). 

Po návratu z Bratislavy proběhly finální prezentace v Praze. Na podobě výstupů se významně podíleli také další partneři – České dráhy zajistily logistiku mezi oběma městy a Shutterstock poskytl přístup ke své vizuální knihovně. 

Porota rozhodovala ve složení: Milica Majstorović (McCann Prague), Petr Vlasák (Czech Promotion), Sam Sadovský (Triad Prague), Radek Mojžíš (DDB Prague), Roman Biath (Zaraguza) a Julie Vernerová (freelance). Z Komerční banky zasedli v porotě také Head of brand strategy Lukáš Prokop a specialista marketingové komunikace Marek Botha.

-stk-