Cena Like generace Z putuje kampani „Nenasaditelný prsten“
Vítězem ceny Like generace Z v rámci soutěže ADC Awards se stala kampaň „Nenasaditelný prsten“, kterou vytvořila agentura Leo Burnett pro Prague Pride.
4/26/2025 7:35:00 AMVítězem ceny Like generace Z v rámci soutěže ADC Awards se stala kampaň „Nenasaditelný prsten“, kterou vytvořila agentura Leo Burnett pro Prague Pride.
4/26/2025 7:35:00 AMV kampani „Puck-Off Předsudkům“ podporuje Fortuna ve spolupráci s Českým hokejem ženský hokej.
4/9/2025 1:15:00 PMKreativní agentura Leo Burnett se po spojení s Publicis Worldwide změní na Leo.
1/14/2025 4:00:00 PMPenny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky nebo odvoz na nákup limuzínou.
1/6/2025 3:30:00 PMKampaň „Nenasaditelný prsten“ od agentur Leo Burnett a MSL získala na soutěži European Excellence Awrads dvě zlata.
12/9/2024 10:30:00 AMPenny spouští kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, zákazníci v ní mohou spolurozhodovat o tom, jakou nabídku naleznou v letácích.
11/21/2024 5:00:00 PMCelkem pět shorlistů na soutěži European Excellence Awards získaly kampaně agentur MSL a Leo Burnett.
11/1/2024 6:55:00 AMGrand Prix si z festivalu Golden Drum odvezla agentura McCann Prague, k tomu přidala dalších pět ocenění. Uspěly i agentury Leo Burnett a MSL.
10/14/2024 10:45:00 AMTřináct nominací získaly na letošní soutěži Golden Drum české agentury McCann Prague, Leo Burnett a MSL.
10/7/2024 10:10:00 AMPenny spouští osvětovou kampaň pro veřejnost. Chce ji spolu se záchranářem Markem Dvořákem proškolit v poskytování první pomoci.
8/30/2024 6:10:00 AM