Media Club se díky zařazení Canal+ dostává ke sportu
Zastupitelství Media Club rozšířilo nabídku svého inventory pro prodej videoreklamy o Canal+. Přináší sportovní obsah a také kvalitu zásahu, říká Petr Hatlapatka.
5/27/2024 7:40:00 AMZastupitelství Media Club rozšířilo nabídku svého inventory pro prodej videoreklamy o Canal+. Přináší sportovní obsah a také kvalitu zásahu, říká Petr Hatlapatka.
5/27/2024 7:40:00 AMSociální síť staví do popředí schopnosti umělé inteligence, které mají zefektivnit marketing.
5/26/2024 8:00:00 AMMichal Benatzky z e-shopové platformy Upgates připravil souhrn kroků pro e-shopy před ukončením podpory cookies třetích stran.
5/14/2024 12:15:00 AMSkupina GroupM uvedla na český trh systém kontextové reklamy VOX AI-Vision Platform.
3/27/2024 1:20:00 PMSeznam.cz zpoplatní možnost využívání služeb bez cílené reklamy. Do budoucna připravuje i zpoplatněnou možnost sledovat obsah na Seznamu bez display reklamy.
3/25/2024 9:55:00 AMSetkání VISIčtvrtek nabídlo ukázky efektivně zrealizovaných reklamních kampaní z pohledu odlišných segmentů, rozdílných mediálních kanálů i různě nastavených rozpočtů.
3/11/2024 7:00:00 AMV roce 2023 za cookieless cílení investovaly některé segmenty zadavatelů až o sto procent více než v předchozím roce, ukazují data společnosti Seznam.cz.
2/13/2024 7:40:00 AMProfesní síť mění způsob, jakým si zadavatelé definují cílovou skupinu a uchazeči o práci své vysněné zaměstnání. Místo toho doporučuje tzv. prediktivní publika a rozšířená publika.
1/28/2024 7:30:00 AMProvozovatel prohlížeče Chrome ten krok dlouho odkládal, nyní už ale k ukončování podpory cookies třetích stran opravdu přistupuje.
1/5/2024 7:30:00 AMVe spolupráci se společností České Radiokomunikace otestuje TV Óčko možnost nahrazovat na televizorech připojených k internetu lineární reklamu sdělením cíleným na diváky podle sociodemografie a životního stylu.
12/12/2023 2:15:11 PM